Gå til innhold

bente69

mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at dere har prøvd å få barn i 31 mnd no. må bare si at jeg håper det ordner seg for dere snart..;)

vet dere hvorfor du ikke blir gravid? du har jo et barn fra før av ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, jeg håper også at det ordner seg snart. Alderen løper alt for fort fra oss.

Ja, vi har verdens herligste snuppe på 1,5 år, som ble til på første forsøk. Vi har sjekket oss i hue og ræva(unnskyld språket) Eneste "feilen" som er at mengden svømmere hos kællen er kun 1,5 ml, normalen er fra 2-5 ml. Min el er helt super, gode høye verdier både med og uten pergo. Så ikke vet jeg, kanskje det ikke er meninga at snuppa skal få en søster eller bror....*sukk*

Kjempe hyggelig å få "eget" innlegg, takk som tenker på meg/oss, det setter jeg pris på:)))

Skrevet

;) bare hyggelig

huff det må være kjedelig å ha det slik. dere kan ikke få sånn prøverørs forsøk?

men bra dere har en liten jente iallefall..;) rart at det tar så lang tid denne gnagen og alt gikk på første forsøk sist. snuppa her ble til på første forsøk også.. og babyen jeg har i magen ble til på 2 forsøk. så vi har hatt flaks. men skal si deg eg ble utålmodig og redd det skulle ta laaaaang tid når jeg ikke ble gravid på første forsøk denne gangen også.. men men.. kanskje du plutselig er gravid neste mnd.;)

lykke til iallefall

Skrevet

hei, mulig jeg er litt teit....men hvordan har man 31 pp, når man har et barn på 1.5 år? blir jo bare 18 måneder det?

Skrevet

hehe

takker for oppklaringen, ble litt rart inni hodet mitt nemlig:-D

krysser fingre og ønsker bente69 lykke til!!

Skrevet

Takk LOTP, snuppa er 3,5 år.

31 pp med ei på 1,5 år er jo bra...hehehehe

Skrevet

Takk for lykke ønskninger, søte dere er:)

Det er fryktlig kipt å prøve mnd etter mnd, så jeg håper dere alle som ønsker å bli gravide slipper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...