cherry coke Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 når de henter søppelet i morgen tidlig? Har et søppelstativ, men det er proppa fullt. Må derfor sette ut en ekstra sekk. Men er det stooor fare for at katter og fugler vil ødelegge sekken? Merkelig spørsmål!=)
*Magic* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Vel, det hadde garantert gått dårlig her hvor jeg bor. Skjærer, måker, katter og muligens rotter hadde nok tatt seg en fest da;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Tar de med seg sekker som står ved siden av søppeldunken hos dere? det gjør de ikke her, hehe.. Og JA, det er stor sjans (ikke bare stor, men veldig sannsynlig) at fugler og andre dyr koser seg med innholdet.. Kan du ikke spurte ut i morgen før de kommer? det har jeg gjort noen ganger, hihi. Sett posen i en garasje eller bod så lenge.. (jøss, i den saken her hadde jeg jammen mye å si:P)
1stor1liten =) Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 her vi bor plukker dem ikke med seg extra sekker så langt det ikke står i en kjøpepose. det kan jo gå greit å sette den ut i kveld, men en kan jo aldri vite
mpmamman Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 skal ta med seg ekstra sekker og skrive faktura på de sekkene det gjelder. Her er det 50 kr sekker som er gjeldene sats,eller du kan kjøre den til miljøstasjonen din og kaste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå