*Babyønske* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei hei... Jeg har skrevet her før, men da var jeg anonym..men det som er er at min samboer ikke vil ha barn enda.. Han er 23 jeg er 22. Han vil vente til han er 25 og kan ikke garantere at han er klar da heller.. Han fikk meg til å tro at han var klar i 4 mnd. Vi planlagte og alt og fortalte alle at vi skulle prøve å få barn. men så kom han og sa at det bare var tull, han hadde ikke ment det likevell ( Men men.. No er jeg kjempe forvirret, i går når vi la oss snakket vi om navn vi ville hatt ol. Vi bruker ikke prevansjon ( vi hopper av i svingen) og han sier at hvis jeg blir gravid så gjør det ikke noe, han satser vel på at jeg ikke blir det. men han sier i neste nu at han vil ikke ha barn, hmmm blir så forvirret jeg ?!?! Hva tror dere?? hva m dette hoppe av i svingen?? Håper på det går "gale" jeg .... Klem fra meg
MegOgSkjønningen Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Skjønner godt at du blir forvirret jeg. er ikke alltid lett å forstå disse mannfolka. Men vil jo egentlig si at så lenge dere bruker såpass usikker "prevansjon" som det å hoppe av i svingen egentlig er og han vet garantert at du kan bli gravid så virker det jo ikke som om han er helt fjern fra tanken på en liten en etterhvert
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Vel, han virker ikke altfor redd for hva som kan skje, selv om han er litt for vinglete i uttalelsene sine. Håper det ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå