Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 skal skrive ønskeliste snart, men kommer ikke på så mye. Har funnet en serie med nye vinglass og service, men det kommer endel gjester så vi må ha endel ønsker.. noen med tips???
77modell Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 inntresang tråd! Har tenkt det samme sjøl, har ingen umiddelbare planer om å gifte oss, men et av "problemene er jo hva skal vi ønske oss?? Hvite hånduker hardanger bestikk evt sølv for den som liker det møbler peng reiser gavekort STORE grønne planter fornye noe i kjøkken skapene stor mikser Vi har vært sammen i 14år så vi har det meste, vet ikke hvordan det er med dere?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Sengetøy av feks damask Lamper Kunst Opplevelser, spa, kokkekurs, osv Lysestaker, kandelabere Kjøkkenmaskin Gryter, stekepanne
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 vi har vært sammen 12 år og har det meste ja... mmm litt fælt når jeg tenker meg om at man har alt i dag, men sånn er det vel gjerne for de fleste.. det var lurt med sengetøy og håndklær! det har jeg ført på listen nå!! takk : )
hm hm Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Vi fikk flere gavekort fra samme kunssenter, det syns jeg var ok. Ellers fikk vi det vanlige som over her: gryter, service, bestikk, vaser, glass, kjøkkenmaskin. Sykkelvogn var en av de kuleste gavene! Man kan ønske seg grill, globus, gavekort på møbelbutikk osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå