Gå til innhold

Hva er greia med "bare la'n skrike"???????

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

BLIR SÅ SUR!!!!

Bestemor, mamma, tante, SAMTLIGE kommenterer "jaja, bare la han grine litt, det har han godt av.." ?!?!?! GODT AV???

Jeg blir så suuuur!!!! Han griner jo ikke for morro skyld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig....

Hvorfor skal dem gråte?! Gi meg ett godt eksempel lissom!

Skrevet

Jeg veeeeeet sånn er min svigerfamilie også, ble driit sur jeg hver gang de sa det, hva faen har de med at jeg tar opp barna mine når de skriker!

Skrevet

Enig! Det har jeg fått høre av familien også! Uhørt!! Det gjør barna bare utrygge mener jeg. Da snakker vi om barn under ett år altså.. Det er jo en grunn til at de gråter og da skal de føle at vi er der for dem og steller og mater.. Ikke hør på de. Det er du som er mor og bestemmer hva du gjør med barnet ditt! Jeg har sagt tydelig ifra til samtlige i min fam..

Skrevet

Det er det gudskjelov ingen som sier til meg av verken mamma, svigermor eller andre.....herregud, da hadde jeg blitt sint!! Lar snuppa gråte max 2-3 minutter jeg, da må jeg inn og trøste...orker ikke høre på sår hikste gråt!

Skrevet

Bare la bebyen gråte så får han bedre lunger har jeg fått beskjed om.

Ehhhh, lungene hans var fullt utviklet da han ble født å blir faktisk ikke bedre av å skrike.....

Skrevet

Da kan du hilse å si at leger fraråder å la babyer skrike mye fordi det kan føre til at hjernen får for lite oksygen og det kan (sier ikke at dette skjer med alle babyer som skriker mye for de som kunne tenke seg å komme til å kverulere på dette, men det kan) få ikke fullt så trivlige følger for barnet.

Om babyen skriker så er det foreldrenes oppgave å gjøre det de kan for å finne ut hva som er problemet og fikse det.

Babyer hyler jo ikke for moro skyld.

Skrevet

Hvor lenge mener de at du skal la h*n ligge og gråte da?

Jeg løper aldri til med en gang han gråter.. Dvs jeg hører på gråten når det er trass og når det er han har vondt.. Har han vondt går jeg med en gang.. Ellers venter jeg et minutt eller to..

Skrevet

Det er så håpløst når alle andre skal blande seg i hvordan man tar vare på sine egne barn. Her skal alle ha noe å si om hva jeg burde gjøre og ikke. Jeg satt og trøsta jenta mi (3mnd) her en dag, skulle til å lure frem puppen for litt mating, når oldemora til jenta bare tar henne fra meg å går?! Det var ikke mat-tid fikk jeg vite. What the f**k? Hvordan vet hun det? Greit at hun hat hatt tre barn selv, men dette er jo min unge!

Skrevet

Det kan gi overproduksjon av stresshormon i hjernen.

Noen forskere drar det faktisk så langt at når dette blir ber belyst vil kommende genrasjoner la dette gå under kategori barnemishandling.

Skrevet

Spørsmålet var til HI =)

Skrevet

Det går sikkert bra Fantasiløs.

Gutten din begynner jo å bli stor, så han klarer seg nok et par minutter han ;-)

Skrevet

Herrefred..

Det er jaggu ikke rart vi og våre foreldre er blitt som vi/de er blitt med så håpløse foreldre ;-)

Mener hun at man skal gi nyfødte ferdigtygget brødskive skviset inn i et lommetørkle også eller?

Makan.. hils henne og si at det er vandre tider nå, nå tilpasser vi oss barna og ikke motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...