Gå til innhold

Mathilde, så du var innpå her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker du å se på meg?

Når ser du at jeg tester positivt på graviditet?

Skal etter beregning teste i midten av desember ca, om alt går etter planen med fryseforsøket vi holder på med nå.

f.dato 16.03.84

sambo 14.08.73

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tror du kommer til å teste positivt, men om det er desember er jeg usikker på.

Har du hatt forsøk før? (har bare en følelse av det)

Vet ikke hvorfor men jeg ser - - og så +

Tenkte at kanskje du lykkes på tredje forsøk. Jeg håper det lykkes for deg nå. Mitt tips er tenk positivt, og se for deg at du lykkes, uansett hva du har blitt eller blir spådd.

Jeg ser for meg at du blir glad når du tester i desember, så jeg tror du tester positivt da. Men jeg kan selvfølgelig ikke vite hundre prosent, jeg kan sende deg noen positive tanker om du ønsker det.

lykke til :-)

Skrevet

Har hatt 1 insemineringsforsøk før sommeren og et prøverørsforsøk i sept/okt, men ikke sikkert det forsøket før sommeren er det første minuset du ser, men håper det da. Prøver å tenke positivt, så langt som det er mulig hvertfall. Men du må gjerne sende meg noen positive tanker, blir glad for det:)

Takk for at du så på meg:)

Skrevet

Da tror jeg det er de to minusene jeg ser. For jeg ser at du blir glad når du tester i desember. Jeg håper virkelig det, og skal sende deg noen positive tanker :-)

Skrevet

Hei igjen! ;)

Var på innvendig ultralyd i dag og fikk beskjed om at fryseforsøket kanskje blir avbrutt pga tynn slimhinne. Skal inn på ny skjekk til mandag, og se om det har forbedret seg. Ser du om det blir avbrutt på mandag eller blir det innsetting av egg som planlagt til uka? Blei litt nervøs for at det går i vasken denne gang.

Skrevet

Det var synd. Det jeg tenker er at noen ganger skjer det hell i uhell. Mitt råd er vær tolmodig. Og at uansett hva som skjer mandag, så ved neste forsøk har du all mulighet for å lykkes. Hvis slimhinnen er for tynn, så er det bedre å vente til neste gang. Jeg har egentlig ikke lyst til å spå noe om hva som skjer mandag. Bare et råd. Hvis du har lyst og klarer, og orker. Så kan du bruke visualisering. Da kan du sette deg i en stol, god sittestilling, slapp av. Og så ser du for deg at slimhinnen vokser seg tykk nok. Det er verdt et forsøk ihvertfall. Gjenta noen ganger hver dag. Det er viktig å se for seg det du ønsker. Tankene våre er kraftfulle. Det er det jeg ville fokusert på. Blir det avbrutt så ville jeg tatt det derfra. Men først brukt energien på visualisering og det du ønsker. Men prøv å ikke stress kroppen eller bekymre deg. Slapp mest mulig av, avspenning. Det er det jeg føler som er det viktigste. Så gjerne si hvordan det gikk mandag, så kan vi ta det derfra. Ha en god helg :-)

Skrevet

Du virker så dyktig og klok i det du ser og gir av råd. Skal prøve å fokusere og visualisere som du sier. Har stor tro på det du sier, håper jeg har energien til det. Skal si i fra på mandag jeg, så får vi se. Tusen takk for at du tar deg tid, setter pris på det:) God helg!

Skrevet

Takk for tilbakemelding:-)

Jeg har et helt oppriktig ønske at det lykkes for deg. Og jeg selv holder på med healing. Og skulle gjerne gitt deg litt fjernhealing om du ønsker. Jeg har litt tid akuratt nå. Du må si ifra, jeg gjør det ikke uten tilatelse.

Skrevet

Så ikke svaret ditt før nå, vil gjerne ha litt fjernhealing, hvis det ikke er for sent? :)

Skrevet

Ikke for sent, jeg kan gjøre det senere ikveld, og litt imorgen kveld. Fint om du prøver å kjenne etter om du merker noe, og gi gjerne tilbakemelding. Jeg prøver ca ved 20 tiden. Passe det for deg? For det er fint om du kan ta det litt med ro og bare slappe av. Ellers kan jeg også prøve ved ni tiden.

Skrevet

Passer i 20-tiden i kveld, skal kjenne etter i den tiden, og slappe av. :)

Skrevet

Da har jeg gjort det, tok ca et kvarters tid :-)

Håper du merket noe, hvis ikke gjør ikke det noe.

Ha en fin lørdagskveld!

Skrevet

Merket at det var vondt i magen, men det var like før kl 20.00, vet ikke om du hadde startet da. Ellers så merket jeg ikke så mye. Men tusen takk skal du ha for at du tok deg tid, og orket å gjøre det. Veldig snilt:)

Nå er det bare å vente å se i morgen da, om det blir avbrutt eller ikke. Sier fra jeg.

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...