chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har det (ikke sikkert på hvilken dag) har startet på sprøy og er klar til prøverør men det siste håpet er liksom ikke over ennå.... Venter på testene mine, skulle kommet i dag håpet jeg men neida... kommer vel i morgen så DA blir det testing... Noen som har fått pos fire dager før ikm med ettermiddags-urin?
jadida Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 IKM i helgen her ja! Tenker å kjøpe en test i dag og ta den i morgen tidlig. Har så ømme pupper denne gangen at det er helt sinnssykt. Litt større virker de også. Noe som minner om voksesmerter/menssmerter innimellom, og vært innmari trøtt i det siste. Har blitt "lurt" av kroppen min slik før, men håper jo alltids da! Denne syklusen var min andre pergo-kur, så krysser jo fngre for at den har hatt noe virkning! Har du testet nå?
cecan24 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 hei jeg har ikm på søndag og har tenk til å vente med testingen for å se om tr komme. Har ingen symptomer denne mnd, men når har jeg jo vært syk i en uke. Håper alikevel den er en liten en inn magen. Dette er vår 4pp lykke til dere to også. Håper dere klarer det denne mnd. Derer har jo prøvd lenger enn meg så synes dere skal komme forran meg i køen :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 *rekker opp hånda* IKM søndag. Har vært skikkelig kvalm i to dager nå, løper inn og ut fra badet og tror jeg må spy. Har aldri hatt sånne symptomer før (etter 1 1/2 år med prøving). Spennende det her!!!
jadida Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Å så spennende da! Krysser fingrene for deg - har nok en liten spire på gang du! Kjøpte 2pack CB i dag...hatt litt mer mensaktige smerter i dag da, så tror vel egentlig TR kommer...men det er håp ennå! Har en del andre symptomer også. Får se om jeg tester imorgen tidlig eller ikke... de to andre gangene har jeg kart å vente til over IKM, men spørs om jeg gjør det nå! Var forresten samme til jul i fjor; da hadde jeg også hatt veldig mye symptomer...testet julaften morgen, for det ville jo vært en fin julegave, men neida...negativ test, og fikk mensen senere på dagen... ikke så fin julegave! Får håpe på bedre i år!
tigergutt<3 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Slenger meg med her jeg. Vet ikke helt sikkert når IKM er men har satt lørdag som dagen. Har veldig ustabile sykluser og ofte lange sist mens kom 25 oktober. Det var første etter SA i slutten av september. Har hatt masse symptoner denne gangen. Er vanvittig sliten og trøtt, sovner nesten på jobb osv. Er kvalm av og på hele dagen og i over en uke nå. har ømme bryst litt av og på og så er de periodevis veldig fyldige og tunge. Så sliter jeg faktisk med ekstrem sterk luktesans.... Ingen mensmurringer eller synlige tegn til TR. Testet negativt på torsdag. Klarte ikke å vente fordi humøret har vært helt på tur, er så stresset og følsom. Men tror også at kroppen "lurer" meg.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 jeg tror jeg har ikm i helgen.... men tror ikke det klaffet for oss denne gang... så jeg er skikkelig deppa nå... det er sikkert pms... har de samme symptomene som ellers. så jeg tror ikke det er noe ekstra der.... lykke til da damer!
jadida Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Her er visst tr rett rundt hjørnet ja...klarte ikke la vær' da, så brukte en test. Det var nok 90kr rett i søpla ja. Neste gang jeg var på do og tisset spottet jeg selvsagt! ...men nå kan jeg iallfall ta meg et glass vin i kveld med ren samvittighet. :/ Skjønner ikke hvorfor kroppen min må lure meg sånn...! Er så lei nå... Holdt på i over 3,5 år nå, 2 år siden jeg mistet første gang... men men...et par mnd til nå så har jeg prøvd pergo i den "påkrevde" tiden, så da blir det vel å komme i gang med ivf etter det... X'er fingre for dere andre!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 IKM i dag, tror jeg... hadde en MA i september som kanskje har klusset litt med syklusen min. Negativ test i morges, men føler at noe er på vei.. testet med One Step test (strimmel). Noen med erfaring med disse, at de er pålitelige? Har vært så utålmodig denne pp, håper det roer seg i neste.. Blir jo så sliten av dette, tar jo all energi! puh.. Nå, hvordan går det med dere andre? Plagsomme symtomer?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Har IKM søndag, men har allerede testet negativt.Har litt menssmerter i ryggen og én (!) vond pupp. *ler* Jeg vet jeg er pessimistisk nå, men toget er nok gått denne mnd. Kjenner ikke noe tegn på noe baby på gang. Jeg leser om så mange som tester pos lenge før IKM. På CB-pakken står det at 87% kan teste pos 1 dag før IKM. Det betyr jo at hele 13% ikke får utslag før...
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Hei! Er i i min første prøveperiode, og har opplevd noen merkelige ting med kroppen. Jeg har vært litt usikker om vi skulle prøve eller ikke, men så ble det til det. Men jeg våknet en natt av at jeg hadde så vondt i korsryggen, magesmerter, og fikk ømme bryster. Ryggsmertene og magesmertene varte bare en dag. Men ømme bryster har jeg enda, spesielt det ene. IKM er ikke før fredag cirka. Har ikke klart å holde meg så har tatt et par tester for det (billig tester) , men negative. Har en clearblue som ligger å venter, tror egentlig den er mer følsom for HCG ? Jeg føler meg også veldig trøtt , sover utrolig mye, og har en del humørsvingninger. Også har jeg opplevd å ha mye isninger i tennene. Jeg skjønner ikke hvorfor , og håper nå at jeg er gravid. Tror ikke det pga. at ønsket er så sterkt. For jeg har vært litt i tvil, i og med at jeg er student og ung. Men jeg har jo et sterkere ønske nå da, så jeg går å håper skikkelig her:) Men det kan vel også være at kroppen er i ulage pga. at jeg har sluttet på pilla? Har jo gått på pilla i noen år , så kanskje det er kroppen som forvirrer meg.. Har ikke peil. Men jeg håper og håper.. Og sliter skikkelig med å være i denne vente-fasen.. hehe.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Hvordan går det da jenter? Testet negativt idag og venter på TR. Kjedelig.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Vel vel Der kom a gitt. IKM blir da 2.juledag. Kan bli en flott julegave det da!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Jeg har IKM på lørdag jeg da. Har ikke noe tro på at jeg er gravid til tross for at jeg har gått på pergotime, crinone og tempene mine ser fine ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå