Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hva i alle dager er det noen av kjendisene tenker på når de gir barna sine navn? Hva er det dummeste "kjendis navnet" du har hørt? Personlig syns jeg Kal-el er litt for spesielt.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hehe. Supermann jo! Tøøøft:) JEg synes det er litt smårart å kalle opp barna dine etter bynavn..Særlig når etternavnet også er navnet på en hotelkjede. Man må jo omtale de med: "Paris Hilton" Dama, ikke hotellet..;P Fruktnavn og "prinsesse"dittenogdatten er også rare navn. Var det ikke Angelina J. som navnga dattera si Prinsesse noe...?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Supermann er kjemptøff, men jeg vet ikke hvor tøft det er å hete Kal-el i det virkelige liv... Er enig at det er litt vrient å hete Paris Hilton ja. Må jo bare bli noen missforståelser Poppy Honney er jo også litt merkelig. Hver sin smak.
LisaColli Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Morten Abels datter: Ella Dorthea Joppeline Navaho Abel Sandnes Knudsen!
Tante Blås Squaw Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Jermajesty *le og brekke seg på en gang* Why oh whyyy?
lille je Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Heter hun ikke Snowflake inni der og da?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ella Dorthea Joppeline Navaho Abel Sandnes Knudsen?!? Kødder du? Heter hun det?
lille je Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Heavenly Hiraani Tiger Lily synes jeg er en liten munnfull....
flashdancepants Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Heavenly Hiraani Tiger Lily til Bob Geldof er ikke dumt! Frank Zappas barn er også velsignet med flottanes navn; Moon Unit, Diva Muffin og Dweezil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå