Alba44 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Lenge siden jeg har vært på bim, men nå tittet jeg innom ) Håper det er bra med dere, rugere! Kos dere masse med magen ;o) Alt bra med meg. Nyyyter livet som mamma til verdens beste på snart 1/2 år!!! Som tida går...... oioi.... Klemmer fra Alba.
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Heihei... Deg husker jeg=o) Er det virkelig så lenge siden du var her...Kjennes nesten ut som om det var i forrige uke=o) Håper dere koser dere masse... Er selv 25+0 i morgen, så tiden flyr fort..Snart sitter jeg vel med knøtta mi i armene=o) Klem fra *BabyCakes*
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Heia Alba:) Vi snakket jo sammen her inne med pjokkene i magen vi:) Tenk; nå er de snart et halvt år!!! Sykt hvor fort tiden går! Litt rart, men det er liksom en ny tidsregning her i huset nå; før og etter at prinsen kom til verden:) Hvordan står det til da? Her er alt vel i alle fall! Tror ikke helt vi vet hvordan det er å ha barn, for prinsen er utrolig enkel unge. Spiser godt og sover 10-12 timer i strekk om natta og er veldig blid og fornøyd. Skal jeg sette fingeren på noe så må det være at vi ikke er så superflinke med legging, så det blir litt sent før han er i seng (21-22-tiden) og så er han ikke noe glad i flaska. Så mor sjøl har ikke akkurat vært mye på vift siden han kom til verden... Men pytt, det blir vel tid til det senere:)
Kobra Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Heisan Glemmer ikke deg vettu Er her enda jeg ja...ingen baby på meg enda... Holder på med puregonsprøyte nå, skal vel begynne på den iløpet av et par dager...satser på positiv test til jul
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Er her fortsatt jeg vettu. Komemr meg aldri vekk fra bli gravid forumet Men ellers står alt bare bra til Nyforlovet og greier Hvordan er det med deg da? Er helt enig i at det er lenge siden... Men er da en god stund siden du var prøver også
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Heia! Jeg husker deg :-) Har jo vært her noen år nå gitt...... Men nå er jeg snart halv veis med en liten gutt,uvirkelig å tenke på! Gøy å lese at du koser deg! Klem
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 husker deg godt jeg alba :-)
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Hei Babycakes. Ja, det er såå lenge siden jeg var her. Hehe... føles ikke så lenge ut siden, men husker knapt livet mitt uten lillegutt )) Vi koser oss MASSE!!! Nyter livet som mamma :-D Du er allerede 25 uker på vei!! Oioi...snart er du 2barnsmor ;-D Masse lykke til videre i svangerskapet & ta godt vare på deg selv og den lille i magen! Klem fra Alba.
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 Hei Maddemor! Ja, utrolig at vi snart har 1/2-års gamle babyer :-D Hehe...tenker også sånn livet før og etter baby. Ingen tvil om at livet er MYYYE bedre som mamma!! Går veldig bra med oss! Lillegutt er stort sett veldig blid og fornøyd. Sov gjennom sin 2.natt på rad uten mat i natt. Har skjedd noen ganger før også, men ikke to netter på rad. Han spiser grøt 2 ganger om dagen, og nå har vi også begynt å smake på grønnsaker. Gulrot er første smaken :-) Stor stas det. hehe... Han legger seg nå mellom 19-20 og sovner ganske raskt, men er ikke lenge siden han ikke la seg før ca. 21.30. Det snudde plutselig av seg selv. Kos dere masse sammen, så snakkes vi ) Klem fra Alba.
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2007 Hei Kobra. Så leit at det ennå ikke har klaffet for deg. Skuffelsene og ventingen husker jeg veldig godt.. Men; gi ALDRI opp!!! Dagen din kommer :-D Du skal se at det er sprøyta du skal få nå som gjør susen ;o) LYKKEE TIL I BØTTER OG SPANN!!! Klem fra Alba.
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 Hei lioevr. Du SKAL bort fra bli gravid-forumet!!! Det skal jeg krysse fingrene for til knokene blir kritthvite!! Åå, håper du lykkes snart!!! Det er så grusomt at det skal ta så lang tid... Gratulerer med masse med forlovelsen!!!! :-D :-D Åå, så koselig!! Har dere bestemt bryllupsdato? Er selv ganske nygift og det kan anbefales på det sterkeste ;o) Ellers er det veldig bra med meg! Nyter mammalivet og permisjonen og det å få være kone til kjæresten min. Det er 1 år siden jeg "flyttet" fra bli gravid- forumet. MASSE LYKKE TIL!!!! HÅPER VELDIG AT JEG SNART FÅR NYHETER FRA DEG ;o) Klem fra ALba.
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2007 Hei Fruen 77. Halvveis i svangerskapet med en liten gutt??? Ååå, så koselig å høre :-D :-D Blir såå rørt når slitere som deg ENDELIG lykkes!! Så etterlengtede barn... *snufs* Blir en tidlig vårbaby på deg? Kos deg masse&stell pent med både deg og den lille ;o) Klem fra Alba.
Alba44 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2007 Hei Nickie. Husker deg jeg også ;o) Tiden nærmer seg med stormskritt for at du skal få møte verdens fineste julegave;o)? Masse lyke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå