Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Junior bruker å sove fra 11-13(noenganger 14).. Han skal på tilvenning dag 2, fra kl 10-13.. Da skal jeg være der første timen, og så han alene de to neste.. Men blir det da teit at han sover de to timene han er alene? Lurer på om jeg skal bytte tidspunkt eller ikke..
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 må han sove da? går sikkert bra å holde han våken?
Gjest -<<- Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Helt vanlig at de tester ut hvordan det går når de ansatte legger ham, og evt tar ham opp etter soving etc.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Han bør sove da, siden det er hans eneste lur.. Og sover han senere så er han umulig å legges til kvelden...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 dytt for flere innspill.. Kanskje fra noen som jobber i bhg?
krabbetrollet Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Da ville jeg enten fått de som jobber der til å legge han, eller lagt han selv (i bhg) og så tar de som jobber der han opp igjen når han er våken, og så kommer du etter en liten stund. (At du legger han og så blir "borte" mens han sover bør ikke gjenta seg så mange ganger i løpet av de første dagene, men en gang eller to går greit)
krabbetrollet Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Vi pleier å gjøre det på en av de to måtene på småbarnsavdelingen, det har fungert greit.
LivetErEnLek Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Ville vel kanskje hørt med de om dere kan komme en time tidligere, så kan de legge han klokken 11 og så kan dere jo hente han npr han våkner. Er jo greit å være der mer enn 1 time i våken tilstand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå