Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gode legge rutiner og legger barna i 19-20 tiden, når står dere da opp med dem om morningen? (skriv gjerne hvor gammel barnet er også ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mathias er 10 mnd. Legger seg halv åtte. Vi står opp mellom 06-07 engang... Er oppe 1-2 ganger om natta, som regel en. Hatt det sånn i 3-4 mnd

Skrevet

Emil er 15 uker i morgen. Han legger seg hver kveld mellom kl 19 og 20. Skal ha mat 1-2 ganger om natta, første gang mellom 1-4 og andre gang mellom 5-8. Oppe mellom 8 og 10 en gang.

Skrevet

Lillegutt legger seg mellom 19-20.

Vi står opp som oftest 07.30-08.00.

Han er 5,5 mnd.

Skrevet

Amalie er 5 mnd og synes det er morgen mellom 6 og 7 (selvom mamma tilbyr puppen, he he)

:-)

Skrevet

Elias er snart 10 mnd. Han legger seg halv åtte og vi står opp mellom åtte og halv ni. Ingen nattmåltid, bare frokost når vi står opp.

Skrevet

Andreas er 3,5 mnd, legger seg kl 19, spiser 2 ganger i løpet av natten, og synes at dagen starter sånn rundt kl 07 :o) (alt mellom 06-08 egentlig)

Skrevet

Min er 3 måneder.

Legger seg ca 2100-2130 og vi står opp 0830-0930 da her hun fått mat ved 6 tiden

meeeen, idag sovnet hun kl 20.00 så vi får se om det håller seg=) =)

Skrevet

Thomas er 3md,legger seg mellom 19 og 19.30 er klar for dagen mellom 6.30 og 7;) får mat en til to ganger om natten.

Skrevet

Enten åtte eller ti. Hun våkner og spiser åtte, så er hun våken til klokka nermer seg ni før hun sovner igjen. Så noen dagerer jeg så lat at vi blir liggende å kose i sengen til hun sovner igjen:) Hun er seks mnd.

Skrevet

Snuppa her legger seg rundt kl 19 og sover til kl 8. Våkner noen ganger om natta enda og får pupp 1 gang (rundt 4-5-tida) Hun er 7,5 mnd.

Skrevet

Hun legger seg åtte btw- er av og til oppe og spiser en gang i løpet av natten. Men som oftest sover hun 12 timer i strekk.

Skrevet

Jenta mi på 5 mnd legger seg ca 19.00, spiser ca 01.00 og 05.00 og våkner da som oftest 07.00-07.30. Noen ganer våkner hun ved fem-seks tida.

Skrevet

Hun er noen ganger våken før sju, men tar henne ikke opp før det. Alt mellom sju og åtte er vanlig, men som oftest før halv åtte.

Hun er et halvt år.

Skrevet

Legger seg 19.

Våkner to-tre ganger om natta, men får bare smokken -- driver m/ nattavvenning. Hun har fått pupp en gang per natt, sånn i halv fire-fire-tida fram til nå.

Skrevet

Legger seg 19.30-20.00, får pupp ca 24 og 04, og våkner i 07-07.30 tiden.. 3mnd om en uke.. =)

Skrevet

Vilde legge seg ca halv åtte, sover i strekk til syv får mat og sover til ni/ti. snart seks mnd.

Skrevet

oj.. bare lillegutt som sover så lenge??:) Han legger seg rundt 20-21, våkner i 4-5 tia for mat, våkner så rundt 07 igjen og sover så til 10-11.. :) Den siste blunden tar vi som oftest sammen i senga:) Kjempekos:)

Skrevet

Lillepus legger seg mellom 18.30 og 19.00. Hun våkner stortsett rundt 5-6-tida.(får pupp og sover en time til.) Vi står opp i 8-tida...

(de siste dagene har hun tullet litt og våknet på natta og våknet i 4-tida.. Heldigvis sovner hun igjen, men det må pupp til..)

Hun er 6 mnd og 2 uker..

Skrevet

Elisabeth er straks 3 måneder, legger seg stort sett mellom 20-21, og vi står ikke opp før mellom 10 og 11. Da får hun mat på natten, og på morgenen, men noen unntak hvor hun vil ha oftere.

Skrevet

normalrutinen vår er at lillegull legger seg etter flaske ca. 19-20.00.....sover så til jeg vekker henne i 23-tida og gir henne flaske ...sovner igjen med en gang og sover til 07-08.00. Gir henne flaske og sover litt til....står opp ca. 10.00.

hun er 4,5 mnd:)

Skrevet

NB! må vekke henne når jeg legger meg for kvelden og gi henne flaske, fordi dersom jeg ikke gjør dette så våkner hun i 03-04 tida....

Skrevet

Leah er 3,5 mnd. Hun er i seng mellom 18 og 19 og det er morgen mellom 8 og 9.30...Hun spiser en million ganger om natta/tidlig morgen ;-)

Skrevet

snuppa her legger seg ca 1930 og sover til 0730 ca. uten mat. Er 7 1/2 mnd.

Skrevet

Tusen takk for mange svar! :o) Gutten min er straks 3 mnd. 2 uker siden vi klarte å få ham til å sovne i sin egen seng. Legger han i 22-23 tiden nå og da vokner han for mat i 3 tiden og halv 7 tiden.og står opp mellom halv 9 og 10. Men det er vel på tide på beg. å legge ham i 19-20 etterhvert... er bare så redd jeg må stå opp kl.5 med han da...hehe

Men det går seg vel til etterhvert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...