Gå til innhold

Fritidsaktivitet for 3'åring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dette i det hele tatt?

Og hva da evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier å være turning, svømming og dansing. jenta til min bror går på svømming og dansing. Turning var det visst mye løping og det mente de hun gjorde nok fra før.

hun koser seg på dansing!!!

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men har en 3-åring virkelig behov for en fritidsaktivitet?

Syns folk starter alt for tidlig med det stresset det er å haste hjem fra barnehage, slenge i seg en middag før en hesblesende stormer inn døra på en eller annen aktivitet som jeg tviler på at barnet selv har bedt om å få delta på. Den tiden kommer tidsnok, tro meg.

La nå de små barna få oppleve rolig hjemmekos istedet for et organisert liv fra tidlig morgen til sene kvelden.

Skrevet

Jeg tenker ikke på det som et behov, men at det kanskje hadde vært gøy for ham å gjøre noe annet enn å se på tv/leke med oss etter barnehagen!

Jeg får sååååå dårlig samvittighet når jeg ikke finner på noe med ham.

Hadde vel sikkert vært morsomt for ham å møtt andre enn bare de i barnehagen o.l!

Skrevet

Ja til å variere hverdagen også........... gjør som du føler for. Jenta til min bror trives både med svømming og dans. bra for motorikken også.....

gutten min går også på svømming. han skjønner hva vi skal når vi kommer i garderoben. gleder seg til å plaske i vannet.........

Skrevet

Her har vi noe som heter lek med ball fra 4 år, snuppa mi på3,5 er med der siden hun hadde så lyst å spille håndball sånn som mamman sin, der driver de med ballaktiviteter alt mulig litt fotball litt håndball og litt kanonball bare lek de har det kjempe gøy. Var trener på et lek med ball "lag" da jeg var 14-15 det var kjempe gøy

Skrevet

Jeg får høre med kommunen om de har noen sånne tilbud her....

Skrevet

Snuppa her er straks 3,5 år, hun går på barneidrett. Her har det lokale idrettslaget barne gruppe fra 3-6 år. Snuppa stortrives, lurer ofte på om det er mandag i dag så vi kan dra på barneidretten. Her møter hun nabobarn og andre hun kjenner fra barnehagen bl.a.

Her er det snuppa som lurte om ikke hun også kunne begynne på barneidretten (har noen jenter i gata som er 1 -2 år eldre som går der). Det er hvertfall ingen tvil om at hun gleder seg til hver mandag da det er barneidrett:)))

Skrevet

vi går på turn på lørdager..snakk om heseblesende aktivitet du... herregud. barn har da vel ikke vondt av å gjøre annet enn å sitte inne med mamma og pappa på kveldstid?!! også går vi forøvrig på sang på tirsdager. da kaster vi i oss middagen og løper ut av huset, drar grinete unger med oss og tvinger de til å synge.. hahahahahahha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...