AE❤️ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nå er det kommet noen "nye" butikker med litt andre klær enn det du får på lindex,hm,cubus osv.. Barnetrend, englebarn og monochico! Masse stilig på Monochico synes jeg Noen som har vært på barnetrend?? Er det mye fint der??
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Monochico har vi jo hatt i noen år da du Har ikke vært i selve butikken til barnetrend, men de har hatt endel morsomme ting i nettbutikken synes jeg ting man ikke får alle steder. Hvor ligger englebarn?
♥Tiny Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Englebarn ligger i den nye bygget ved siden av køhnkvartalet, men butikken er ut mot video nova siden der..
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg liker best Exit jeg, vet ikke hvorfor, men finner alltid så mye fint, der, syntes barnetrend er litt spesiell egentlig, englebarn har jeg ikke vert i enda, men monochico eller noe, hvor ligger det hen??
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Monochico er ikke ny, men ja masse fint. hadde noen søte knickerser til gutt der. litt lyst på, men litt upraktisk. vært på englebarn for en uke siden. mye fint til jente. ikke så mye fint til gutt. stort utvalg i bentøy. barnetrend. litt kjedlig. ikke særlig mye klær. men mysplysch tøyet er jo så fint da. kjøpte en dress der. hun var nok litt forsiktig med inntaket foreløpig. håper de får mer.
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 ved lillestrøm kino. heter det concordiabygget tro. masse fint. de har bla alphabet ,miniature, levis og masse annet fint.
My little girl_ Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 ligger disse butikkene på senteret el utenfor?
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 utenfor. den ene ved lillestrøm kino. den andre i gata mellom shell og sats/stasjonen. Den andre i samme bygget som polet bare på baksiden
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 ble vel den tredje det da:))))
AE❤️ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2007 Er ikke Monochico ny??? hmm?? Har den ligget ved siden av kinoen der hele tiden? Har jeg addri sett før Er veldig mye fine klær på mysplysj sin nettbutikk synes jeg.. Englebarn synes jeg det var litt spesielt, og en smule dyrt!! Det er det jo forsåvidt på Monochico også da men.. Kjøpte levis selekjole der forrige, samt en annen rosa kjole.. Såå fine begge to.. Men da røyk 1000 lappen også! hehe..
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 den har vært der i ca 2 år tror jeg. masse fint!
rødhette* Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Monochicco har masse fint, ja, og den har vært der lenge. Barnetrend har jeg kun handlet hos før hun fikk de lokalene, den siste har jeg ikke vært på. Er sjelden på slike butikker, koster så masse..... Og i Lillestrøm er jeg sjelden, drar heller til Strømmen. Bare synd de ikke har Exit på Strømmen.
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 savner også exit på strømmen. Fru lyng har mye fint da. Har jo noe av det exit har!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 jeg vil ha Exit på strømmen... er mest der og handler...
rødhette* Skrevet 21. november 2007 #16 Skrevet 21. november 2007 Syns Fru Lyng har lite exit-klær.......... og fry lyng er dyrt.. Vil ha name it-klær på strømmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå