Camillaa Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei Jeg lurer på hvordan jeg skal få pusset tennene hennes ? Dvs jeg gjør det ikke nå prøver litt hver kveld, men hun nekter da hun har vondt i munnen pga infeksjonen stakkars. Jeg gir henne fluor tabletter, slik at tennen får noe. Jeg er redd for at dette gjør tennene svakere da jeg ikke har fått pusset tennene hennes på 5 dager nå... Noen som har vært borti noe liknende ? råd om hvordan hun skal bli glad i å pusse tenner igjen ? hun likte nemlig før dette skjedde. Hilsen meg
Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hva slags infeksjon er det snakk om? Sopp? Det er nok ikke krise om du ikke får pusset tennene hennes en stund, bare pass på at hun ikke får noe søtsaker!
Camillaa Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Hei Det er veskefylte blemmer under tungen og litt nede i halsen, som gjør tannkjøtt rødt og hovent oppe i munnen. Legen sa munn infeksjon, ikke noe om sopp i hvertfall.
Camillaa Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Nei - det leger seg selv og vil ta en uke eller to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå