Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Heisann!!! Regner med det er flere her som har gådd gravid før,derfør spørr jeg..Hvor tilig kjente dere spark/bevegelser??Er snart i 14uke,å har di siste dagene kjent noe merkelig som jeg ikke kan beskrive...hehe!!!Dette blir sikkert rotete,det kan liksom ikke sammenlignes med luft i magen hvis dere skjønner,men...Litt sånn fjerlette "strøk"... Kan dette være bevegelse??Eller innbiller jeg meg hele greia??
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Kjente det i uke 14 med førstemann, så det er ikke umulig. Denne gang kjente jeg bevegelse i uke 11.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Så det går ann altså!!!Trodde jeg var "hysterisk"...Har prøvd å spørre venner å andre kjente som har gådd gravide før,men di bare lo av meg å sa at det var umulig å at jeg måtte smøre meg med tålmodighet noen uker til...Ble nesten flau...Så derfør var jeg litt spent om jeg fikk samme "svaret" her..hihi....Men heldigvisikke da!!! Takk for svar
Gjest mphs Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg kjente det i uke 15 sist og i uke 12 nå.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Kjenner jeg kan puste lettet ut her jeg... Kanskje det virkelig er bevegelse jeg kjenner her?? Spennende <3 Gleder meg til det lir mer tydelig!!!
mamman til karen elisabet. Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Selv kjente jeg liv i uke 15 men det var bare litt,men fra uke 19 var jeg ikke i tvil at det var den lille som bruker blæra mi som fotball hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå