Gå til innhold

Småen våkner hele tiden, HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til min prinsesse på 9mnd, problemet mitt er at hun våkner hele tiden, kan gå 30min, 60min, 10min det er så forskjellig.. avogtil holder det at jeg gir henne smokken.. Men avogtil ligger hun bare å ser på meg med store øyner å jeg må gjerne stå ved sengen opp til 15min før hun sovner lett igjen :(

Hva skal jeg gjøre?

Dette skjer jo noenganger iløpet av natten å til slutt er jg så trøtt at jeg tar henne bort i sengen til meg, men alikavell våkner hun (men ikke så mye)

Hjelp meg, med noen råd, Vær så SNILLE ..

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må rett og slett være konsekvent, faste leggerutiner, ikke ta hun opp etter at hun er lagt for kvelden, kanskje hun er tørst siden hun våkner så ofte? Mest sannsynlig er det bare for å få kos, vil si det ikke er så veldig heldig å sitte inne hos henne til hun sovner hver gang hun våkner, men det er jo en valgsak, bare ikke ta hun opp av senga.....de begynner tidlig å snurre mamma rundt lillefingeren :-D

(du burde forresten kanskje være inne på dinbaby.com som er 0-3år, dette er barnetmitt.com ) :-)

Skrevet

Takk, hun drikker jo mye før hun legger seg så.. tror du d er riktig å bare la henne gråte til hun sovner da? eneste gangene jeg tar henne opp er jo når jeg tar henne bort i sengen min.

Skrevet

Vi hadde samme problemet, men det ble utrolig mye bedre når vi la minsten på eget rom (hvis du har mulighet til det da..) Vår våknet bare vi snudde oss i sengen. Det med at du står ved sengen er bare å gjøre deg selv en bjørnetjeneste, prøv å gi litt vann, smokk og gå. Ikke ta/stryk/kos for mye med henne, for da får hun på en måte belønning for å våkne, bare gjør minst mulig ut av det. Det er hardt de første nettene, men det pleier roe seg veldig fort, iallefall gjorde det det for oss. Det er jo selvfølgelig tyngre for deg som er alene om det, så stå på!! : )

Skrevet

ja hun har fått for vane å olde hånden min til hun sovner/sovner igjen.så... må jeg lirke den ut:P merker hun det er d på an igjen :( arg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...