Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Har ca 6. tror jeg. Men er på første pp etter p-piller i 12 år så jeg aner egentlig ingenting om syklusen min... Men virker som jeg har el nå, så da er det vel ca da. Har du prøvd lenge eller?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 vi har prøvd i 2,5 år.skal sette inn egg til første IVF på ferdag.
LoVeLaDy Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 åå så spennende.. håper det endelig kaffer for dere da. det har dere fortjent synes jeg:) må dere betale mye for ivf? Jeg er i min 13. pp nå.. synes det er lenge nok jeg. Begynner å bli lei, men håpet er jo fremdeles der selv om det føles håpløst noen ganger.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 forsøket koster 1500,så kommer konsultasjonene i tillegg(tror jeg),blir jo litt det å for jeg harvært på 4 UL... har brukte ca 8000 på medisiner. men går du over 15 000(hvis man bruker flere forsøk) så får man dekket alt over det. privat koster et forsøk ca 25 000.... Gjør det på Riksen vi da.
LoVeLaDy Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 ganske mye penger mao... får dere dekt noe da siden du skriver at det koster 25 000 privat? Når begynte dere utredning da? og fant de noe? mye spm her da, trenger ikke svare hvis du ikke vil:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Vi tar det på Riksen,som er offentlig så da får vi dekket medisiner over 15 000.privat får man ikke dekke noe særlig tror jeg.er litt usikker på det... vi startet utredningen etter 1 år.ikke noe galt med meg.ikke mannen min heller egentlig,det eneste som evt kan være noe er at han har et antistoff i sæden,men legene vet ikke om det har noe å si. ser ut til at både egg og svømmere har det bra for fikk beskjed i dag om at 9 av 11 egg er befruktet.blir spennende å høre i morgen om de deler seg normalt også. så i morgen er jeg i teorien gravid...hehe.bærer hvertfall et befruktet egg.blir spennende å se om det fester seg... er dere igang med utredning eller?
LoVeLaDy Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Åh, sååå spennende:D Lykkelykkelykke til i morgen (el i dag om du vil) hærlighet, jeg krysser alt jeg har:) Vi har ikke startet utredning nei... har ikke tatt det opp med legen heller. Har egentlig en ganske god følelse denne pp.. hehe, har kanskje det hver mnd når jeg tenker meg om?? En gang til: LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå