Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Eldste vår gjorde aldri det han,hehe.Fikk ny seng da han var tre siden han ble for stor,hehe. Mini er det like før tror jeg:o( Han er snart 19 mnd.
klg,2 boys now:) Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 sjefen her begynte vel da han var ca 14-15mnd,men var litt små skeptisk.men da han var 17-18mnd kom han seg over uansett.byttet til tøff bil seng da,å det gikk faktisk kjempe fint:)
Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Tro det eller ei, men tarzan her blir 3 i Mars og viser IKKE noen form for interesse for å klatre ut av senga!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jenta mi klatret aldri ut av sprinkelsenga si, hun hadde stokke-senga og den er ikke så lett å klatre utav heller:)
Babyfacepsycho Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Tulla er 10 mnd, og hun prøver seg hele tiden. Reiser seg opp og tar tak i kanten og prøver og dra seg opp. Helsesøster virket omtrent som om hun ikke trodde meg når jeg sa det, men det er jo sant. Enda verre er hun i reise sengen.. Nesten så hun henger på kanten jo. Men håper hun venter litt til før hun kommer over da, vil jo ikke begynne med vanlig seng enda p en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå