nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 kjøpt en deilig dress til gutten min i lillestrøm . lurte på om det var noen nettbutikk som har disse klærne!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 bellajelica og barnerend men regner med at det er på barnetrend du har kjøpt den i Lillestrøm?
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 ja, den som ligger ved shell. er jo blitt så mye fine barnebutikker i lillestrøm. den er jo så deilig......... lyst på den brune også! kan jo kjøpe den i Lillestrøm da. Tenkte bare å se hva for utvalg som fantes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå