LivetErEnLek Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Skal inn til konisering 7 desember og har fått beskjed om at jeg blir sykemeldt i etterkant, men ikke hvor lenge. Man ble vist ikke så syk, men man skal ikke bære, derfor sykemelding. Jobber forøvrig på en småbarnsavdling med barn i alderen 8 mnd til 18 mnd, så det bæres jo ikke helt lite i løpet av en dag ;-) Holder på med ferie og avspaseringsønsker fra folk i desember, men vet jo ikke hvor lenge jeg blir borte og er derfor vanskelig å si noe om når det passer. Noen som kan fortelle meg om hvor lenge dere var sykemeldt og hva slags jobb dere hadde?
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 tror det er snakk om 3 dager. vet ikke. var i barsel jeg!
LivetErEnLek Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Det er ikke værre enn det nei, lover godt :-)) Da tenker jeg det blir mange glade folk på jobben min i morgen.
våken_om_natta Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Var sykemeldt i 3 dager. Har en jobb uten tunge løft, men med stress og mye å gjøre!
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 det er et greit inngrep, jeg gruet meg mer enn jeg måtte. kjørte bil hjem også jeg .............selv om man vel egentlig ikke skal det pga bedøvelsen der nede. får du en bra sykepleier klarer de å få oppmerksomheten din..........og vips. så er det over! det jeg synes var det værste var at det var i det samme rommet jeg hadde mått tatt utskrapning da jeg hadde MA!
våken_om_natta Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Konisering er en liten operasjon for å fjerne celleforandringer i livmorhalsen!
Mamsen@home Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg fikk utført konisering 7.desember i fjor faktisk, hadde da en sønn på 8 mnd, og fikk bæreforbud av han i 14 dager, så pappan måtte være hjemme med oss i to uker...fikk han jo ikke opp og ned av sengen, trappa, stellebordet o.l. når jeg ikke kunne løfte. Men ser andre her sier 3 dager...vet ikke om de fjerna mer enn normalt hos meg jeg da. Fikk også info om at inngrepet ville vanskeliggjøre evt flere graviditeter....?? Noen andre som har fått den infoen?
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 ca15 mm. ikke annet enn at man kan risikere å føde noe for tidlig!
Mamsen@home Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Glemte å skrive d i innlegget mitt lenger nede, men mitt inngrep var ikke over på et blink. Det var operasjon med full narkose...var ikke ditt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå