>>>>>>m<<<<<< Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei. Lurte på om du hadde kommet frem til om det er noe man bør/ikke bør spise i forhold til denne svngerskapsskallebanken ;-)?
OhMyGod!!! Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 hehehe heisann, er her nå! sambo måtte ha maskina litt hmm....spise å ikke spise ja..det var det da....jeg er såpass heldig at jeg ikke reagerer spes på slikt da, men vet generellt at sjokolade (ja vet...) kaffe, melk og slikt kan fremprovosere hodepinen.... gi meg to sek skal jeg høre med migreneforumet å se om de har noen flere tips, hehe. blir mer generellt hodepine/migrene det der da, men kan forestille meg det kan hjelpe i denne situasjonen og. prøv å drikk mest mulig vann i stedet for brus/sjokomelk(her er jeg fæl da, sjokomelk er så godt...)/melk og annen drikke.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 okei, men da gjør jeg lt riktig da. Går i vann og saltstenger for det meste, så...hehe. Liker ikke sjokolade og sjokomelk kommer jeg sjeldent på å drikke. Har jo blitt en del cola, da, men bare i forbindelse med kvalmen -drikker mest vann. Huff, ble skikkelig nedtrykt nå kjente jeg -med tanken på å gå sånn i kankje 14 uker til?! Ja, ja...vi får vel bare tåle det når vi absolutt skal reprodusere, thi-hi.
OhMyGod!!! Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 vin(ikke så aktuelt nå da), parfyme, tung luft, sterk mat, hvitløk...sånne ting er vel fellesbetegnern på ting som utløser hodepinen... bare du tar det med ro (KJEMPEVIKTIG) å ikke stresser, å lufter godt, prøver å drikke vann i stedet for andre ting så har du kommet langt
OhMyGod!!! Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 hehehe ja er det ikke typisk da? du skal være glad du ikke har det sånn hele tiden som meg da, må prøve å unngå sånne ting hele tiden. heldigvis ikke av verste sorten da, så er ikke så ille som det høres ut bruker å gi seg litt uti svangerskapet da har jeg hørt, så vi har fortsatt en kjangs til å bli kvitt det
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 okidoki, takk for det! Skal prøve så godt jeg kan. Verst om morgenen egentlig -og når jeg skal legge meg. Kjenner pulsen som en slegge i tinningen! Har aldri vært borti maken før, jeg!!
OhMyGod!!! Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 hehe hørtes kjent ut ja....går helt bak i nakken til meg....ikke morro nei:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå