Gå til innhold

Dårlig humør og lei meg........ Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg er liksom bare litt generelt trist, og typisk at kjæresten må jobbe overtid.......... i tillegg er jeg bare sur og frekk når jeg snakker med han og angrer rett etterpå. Dårlig gjort å la det gå utover han!!!! har bare lyst til å våkne om et par dager og ha tilbake det gode humøret mitt jeg....

Syte syte syte!!!! I tilegg har jeg selvfølgelig fått bekkenløsning.Uff det er så forferdelig synd på meg altså, og siden jeg ikke har noen amkrok å sitte i, må jeg få det ut her tenkte jeg........ Noen flere som bare synes alt er litt trist og grått?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også.. Og blitt verre de siste dagene. Har vært igjennom mye bråk og trøbbel dette svangerskapet da, så det spiller nok inn..

Men er så utrolig irritert og drittlei samboeren min.

Jeg har begynt å gråte 3 ganger bare i dag, og hos han er det ingen trøst å få.

Æsj, orker ikke å skrive mer om alt som er kjipt engang, blir bare enda mer deppa :((((((((((((((((((((((((

Skrevet

Her finns en til! Jeg har varit hjemme pga bekkenløsning sen uke 20, er nå i uke 32. Det er såååå tråkigt. Det blir lite svorska det her, jeg er fra sverige. Jeg synes jeg bare er sur å grinig på min sambo, klager på allt, Jeg er tjock( det har blivit veldigt långt ner till føtterna), har ont når jeg sitter,ont når jeg går, ont når jeg står,sover dåligt mm.Å den her uken toppar vi allt med teppt nese å halsbrenne, uff!! Herregud, det er ett under att jeg fortsatt har en sambo!!! Men om 58 dagar kommer den lille så man får stå ut ett tag til:)

Skrevet

Dette er veldig vanlig:-) Kjenner meg veldig igjen...det har vært et rent HELVETE her til tider under graviditeten og også nå den siste tiden...har bare 3 uker til termin og er heldigvis inne i en 'god' periode nå etter noen mindre gode uker..var helt sikker på at vi kom til å gå fra hverandre på et tidspunkt, for å si det sånn..:-) heldigvis fikk vi tatt tak i det før det fikk eskalert seg til det helt store. og husk bare at dere begge to er naturlig engstelige for fødsel og den nye tilværelsen, at dere har (og har hatt) litt forskjellig utgangspunkt for hvordan dere opplever det hele (som kan føles litt urettferdig..) og ikke minst at det er hormoner i sving. Snakk om det, fortell han hvordan du har det:-) MEN, det blir bedre. Garantert! :-)

Lykke til og klemmer herfra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...