Blomsterenglene Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Noen som vil forkalre meg den? Aldri hørt om den en gang jeg..
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hvis du gogler den kommer det opp masse info. Kort fortalt er det at man lar det gå lenger og lenger tid før man går inn til et gråtende barn.
Blomsterenglene Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ok, da skal jeg prøve på det gitt.. Å google altså..
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 også har du den motsatte........naphaug metoden. la ungen din skrike seg blå et par ganger så er det over! det er to damer som mener de kan dette. også har vi hun svenske også. hva var det hun het.........litt samme som naphaug hun driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå