Gå til innhold

Til dere spåere:Spår dere ikke alle??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jeg vil gjerne svare på dette spm...

jeg spår innimellom...

men på noen er det veldig vanskelig å få opp noe og da er det ikke alltid man orker å skrive det...noen personer er vanskeligere å "lese" enn andre..kanskje fordi de er veldig lukkede personer...og så er d av og til vanskelig fordi det er så masse energier her inne...noen får man lett opp mye på mens andre er det vanskeligere...vet ikke om det var et godt nok svar jeg men..

man kan jo ikke spå alle...blir sliten av det...

sånn er det bare...

Skrevet

Nei, jeg tar kun noen få når det passer seg sånn. Kan gå ukesvis mellom hver gang. Dette er noe jeg gjør på egen fritid - de konsultasjonene/spørsmålene jeg har som er ren jobb ; da tar jeg selvsagt alle. Skulle man tatt for seg alle innleggene og PM-ene her inne hadde det blitt litt vel mye bruk av ens egen fritid - og slitsomt. Håper på forståelse for dette fra dere aller fleste

Skrevet

Det er jo fullt forståelig at man ikke kan ta alle, skulle bare mangle. Trenger fritid du også :-) synes det er utrolig snilt at noen gjør slik i det hele tatt. Takk for at det finnes noen som deg også, Sunze.

Skrevet

syntes dere er kjempeflott at dere gjør det.. at dere gidder, har tid og vil.. er jo så mange ting alle vil ha svar på.. tusen takk til alle som spår her inne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...