Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Må bare si at jeg gleder meg kjempemye til julebordet vårt på lørdag :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det gjør jeg også. Blir sikkert like hyggelig som alltid.
Bellen^2 Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg óg! Kjenner jeg virkelig trenger å komme meg ut litt nå
Millapril Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Åja, det gjør jeg også! Gleder meg til god mat og drikke i godt selskap! Noen tanker om antrekk eller?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg lurte også litt på antrekk for anledningen. Forslag?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Ånei, måtte jeg svare nå hehe. Ville bare si at jeg gleder meg jeg også!! Holder på å bli gal av ensomhet her :-) Antrekk er vel litt sånn casual pent eller? Ikke ballkjole men ikke hølete olabukse?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Eller røde klær og reinsdyrhorn hehehe :-p
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 he he det hadde jo vært festelig....... Jeg gleder meg til å spise pinnekjøtt og masse god drikke! Men aller mest gleder jeg meg til å tilbringe kvelden sammen med gode venner
Tussi og Maja Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Synes absolutt at dere som var så heldige å få tak i reinsdyrhorn burde ha dem på! Selv var jeg så uheldig å ikke få tak i, så jeg kommer uten .... ;-) Tenker også at det ikke blir så veldig pynta... Det er jo tross alt Egon. Synes ikke det passer med ballkjole der. Ikke at jeg har så mange av det heller da... Gleder meg masse!
heiamagen Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Ha det gøy! Vi skulle egentlig til fjells men nå blir vi hjemme med omgangssyken hele familien....til og med lillegutt har spydd siden søndag, men er like blid. Nå er han nok bedre Skal ikke smitte dere i hvertfall! Pinnekjøtt hørtes godt ut, og øl og akevitt...er litt rødvinslei jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå