Gå til innhold

Gleder meg til lørdag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg gleder meg kjempemye til julebordet vårt på lørdag :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også. Blir sikkert like hyggelig som alltid.

Skrevet

Jeg óg! Kjenner jeg virkelig trenger å komme meg ut litt nå:)

Skrevet

Åja, det gjør jeg også! Gleder meg til god mat og drikke i godt selskap!

Noen tanker om antrekk eller?

Skrevet

Jeg lurte også litt på antrekk for anledningen.

Forslag?

Skrevet

Ånei, måtte jeg svare nå hehe. Ville bare si at jeg gleder meg jeg også!! Holder på å bli gal av ensomhet her :-)

 

Antrekk er vel litt sånn casual pent eller? Ikke ballkjole men ikke hølete olabukse?

Skrevet

Eller røde klær og reinsdyrhorn hehehe :-p

Skrevet

he he det hadde jo vært festelig.......

Jeg gleder meg til å spise pinnekjøtt og masse god drikke!

Men aller mest gleder jeg meg til å tilbringe kvelden sammen med gode venner

Skrevet

Synes absolutt at dere som var så heldige å få tak i reinsdyrhorn burde ha dem på! Selv var jeg så uheldig å ikke få tak i, så jeg kommer uten .... ;-)

 

Tenker også at det ikke blir så veldig pynta... Det er jo tross alt Egon. Synes ikke det passer med ballkjole der. Ikke at jeg har så mange av det heller da...

 

Gleder meg masse!

Skrevet

Gleder meg masse jeg og!

Skrevet

Ha det gøy! Vi skulle egentlig til fjells men nå blir vi hjemme med omgangssyken hele familien....til og med lillegutt har spydd siden søndag, men er like blid. Nå er han nok bedre :) Skal ikke smitte dere i hvertfall!

Pinnekjøtt hørtes godt ut, og øl og akevitt...er litt rødvinslei jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...