--arkin-- Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 du har vel ikke tilfeldigvis fått inn den sengehimmelen?? hørte at du har flyttet butikken?? må ta meg en tur snart, før jul;o)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ja har fått inn:) Men får ikke endret varebeholdning i nettbutikken så derfor har jeg ikke sagt noe til deg. Kan legge av 1 hvis du vil:)
--arkin-- Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 ok, så bra;) nei, du trenger ikke og holde av, siden jeg veit ikke når jeg får anledning til å komme.. uansett så skal jeg handle mere enn den sengehimmelen så det blir ikke noe bomtur uansett om du ikke har den når jeg kommer, hehe.. hadde tenkt til å handle julegave til bella der så må komme før jul;o)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Håper jeg er på jobb når du kommer da:) Torsdag 29. november er det julegateåpning og da er vi leeeeenge åpne.
--arkin-- Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 ok, kanskje jeg tar meg en tur da, hvis jeg ikke jobber kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå