Gå til innhold

modnings akupnktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på modnings akupunktur over helga,har ikke vert på det før så lurer på om noen vil dele erfaringer ang. det.

hvorfor ta det?hvordan virker det?og tilslutt, virker det?

takk for mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur da jeg gikk med gullgutten.

En tar det for å modne livmorhalsen og livmoren til en fødsel, av og til starter fødselen etter første modningsakupunktur. Det kommer jo ann på hvor nære du er en fødsel. Pga dette anbefalse det ikke å ta modningsakupuntur før i uke 38.

Det virker slik at en setter akupunkturnåler i forskjellige senter på kroppen,alt etter hva den som setter nålene,mener at du trenger for å modnes best. Jeg hadde fire forskjellige som satte det på meg,og den ene følte jeg var bedre enn de andre.

At det virker jeg er ikke i tvil om,om ikke den setter i gang fødselen,så gjør den fødselen mye bedre og korte nok ned tiden.

Du kan kjenne etter når de setter nålene om du kjenner at deg gjør vondt eller ei. Kjenner du smerter,så er du nok ikke langt fra en fødsel,er det ikke smerter,eller greit nok,så modnes du bare. Du kan nok rett etter at du har tatt disse modningnålen,kjenne at du får sammentrekkninger i livmoren,som kjennes ut som rier.

Jeg vil anbefale deg og ta nålen med jevne mellomrom til fødselen setter inn.

Lykke til

Skrevet

Anbefaler det på det aller varmeste - det virker! Fødselen startet ikke tidligere (fødte på termin både med og uten), men riene var mye mer effektive og mindre vonde etter modningsakupunktur. En helt annen opplevelse! Jeg gikk fra uke 36-37 tror jeg.

Skrevet

Hvor mange ganger gikk dere og hvor mye koster det??

Skrevet

tusen takk for svar:)da veit jeg litt mer hva jeg går til:)

Skrevet

Tror jeg gikk 8 ganger og betalte vel rundt 250 pr gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...