yooo Skrevet 21. november 2007 #26 Skrevet 21. november 2007 Mest rampete gutten på skolen het: Roy- Benny... Det sier alt ; ) Rampete jente: Gry
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 21. november 2007 #28 Skrevet 21. november 2007 gutter: thomas, ronny, emil, gaute, stian, mads jenter: janett, tanja, isabel, hmmm..kommer ikke på flere.
FrøkenSprøken Skrevet 21. november 2007 #29 Skrevet 21. november 2007 Takk skal du ha! Alltlid gøy å høre at andre liker det:) Mange som reagerte da vi fortalte hva han skulle hete, for de var sikkre på at vi kom til å velge noe "spesielt" alla Nicodamus eller Tomine, for jeg er veldig opptatt av å gå mine egne veier, og ikke følge strømmen bare for å følge strømmen. Men når "stømmen" synes det er kult med skikkelig sære navn, så vil ikke jeg ha det! Så da ble det den typen navn som de færreste velger nå for tiden. Nemmelig et trygt og godt tradisjonsrikt navn, som ikke bærer noen fordommer med seg:) Liker Eivind jeg også. Og Edvard. Får se om det blir det neste gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå