Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 jeg har vogge, men babyen blir mye mindre enn hele vogga slik at jeg lurer på om hun skal ligge oppe i hodeenden eller nede i benenden? jeg husker ikke hvordan dette var.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 tror det er i hodeenden. Når de begynner å bevege seg i senga ender de ofte med hodet trykket opp mot et hjørne. De liker å føle at det er trangt rundt seg, og det gjør de best hvis det butter imot der hodet er;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg mener å huske at Gro Nylander skrev "Føtter i Fotenden", kanskje fordi ungen da ikke så lett får dyna over ansiktet? Viktig med god tilgang på frisk luft for de små... Jeg har lagt begge mine med føttene i fotenden, og så har jeg laget en pølse av et helseteppe som jeg har lagt rundt hodet på ungen, slik at den kan dytte hodet inn i noe. Det hjelper på å roe dem ned. Men de skal ikke ha ting over hodet, verken tepper eller dyner. Og da tror jeg det er best med føttene i fotenden.
*1+1=2 små* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 skal si meg enig med siste anonym her....fotenden og pølse rundt ungen! Slik skal jeg gjøre det:) Senga er jo aaalt for stor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå