77modell Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Fytte rakkern, dei va stygg asså!! Måtte tvinge ungene til å spise til å spise opp pakken. Den skal jo være så gooood! Andre som har prøvd den?
Synnøve_Solbakken Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Guttungen fikk en, og spytta den tvert ut. Han har veldig god hukommelse, så han nekter å prøve flere... Har lyst å få i han tran, men vet ikke hvordan. Koster litt for mye til at jeg kan kjøpe ørten forskjellige sorter.
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Sønnene mine brakk seg begge to......
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Lille her eeeelsker dem ho! Maser og maser om fler etter ho har fått den ene :-S Kanskje noe rart med ho da,hihi.
klg,2 boys now:) Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 oki da trenger jeg ikke å kjøpe de da skjønner jeg.har en som er super tander på smak.
Gjest thricane Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 æsj ja, klarte de ikke selv engang jeg. kasta de i søppla.
77modell Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Ja jeg smakte jo en jeg da, siden jeg sa at ungene MÅTTE ete de..... Å fytti rakkern! Måtte jo bare late som om den var god da, de sto jo å så på ( 7år og 10år) så kunne ikke spytte den i bossen........ Mye bedre en anna sort sånne kapsla! Husker ikke hva den heter, men den liker ungene mine. Sølv farge, og noe blått, litt metalikk farge pappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå