Gå til innhold

møllers nye tran kapsla for barn!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytte rakkern, dei va stygg asså!! Måtte tvinge ungene til å spise til å spise opp pakken. Den skal jo være så gooood!

 

Andre som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen fikk en, og spytta den tvert ut. Han har veldig god hukommelse, så han nekter å prøve flere... Har lyst å få i han tran, men vet ikke hvordan. Koster litt for mye til at jeg kan kjøpe ørten forskjellige sorter.

Skrevet

Sønnene mine brakk seg begge to......

Skrevet

Lille her eeeelsker dem ho! Maser og maser om fler etter ho har fått den ene :-S

 

Kanskje noe rart med ho da,hihi.

Skrevet

oki da trenger jeg ikke å kjøpe de da skjønner jeg.har en som er super tander på smak.

Gjest thricane
Skrevet

æsj ja, klarte de ikke selv engang jeg. kasta de i søppla.

Skrevet

Ja jeg smakte jo en jeg da, siden jeg sa at ungene MÅTTE ete de..... Å fytti rakkern! Måtte jo bare late som om den var god da, de sto jo å så på ( 7år og 10år) så kunne ikke spytte den i bossen........

 

Mye bedre en anna sort sånne kapsla! Husker ikke hva den heter, men den liker ungene mine. Sølv farge, og noe blått, litt metalikk farge pappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...