Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg lurte på om dere kan kopiere og føye til noen ting på listen min:-) ev. ta bort om det ikke stemmer det jeg skriver... Tenkte å forebygge å gå for mye på overtid og vil helst gjøre det jeg kan for å slippe:-) Hjelpe modning: Sex med mannen orgasmer (?) Bringebærblad te ev. bringebærblad kapsler Gå tur (?) modningsakupunktur
mamma&urokråka Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Er det ikke sånn at fødselen ofte tar lenger tid hvis man prøver å syndte den frem?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Har ingen planer om å skyndte den frem, bare forebygge å gå på overtid ev. for lettere fødsel:-) Alle desse rådene er vel ganske uskyldige vel?
mamma&urokråka Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ja, jeg VET ikke om det er sånn. har bare hørt det, og lurer på om det er sant... :-)
storkenerpåvei. Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 ja disse rådene er da ganske uskyldige.. tror du kan ta med fot,legg og lår massage.dette øker blodsirkulasjonen opp til livmoren jeg får maserier etter massage,så det kan hjelpe..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Da legger vi det til listen:-) Hjelpe modning: Sex med mannen orgasmer (?) Bringebærblad te ev. bringebærblad kapsler Gå tur (?) modningsakupunktur fot/legg/lår massage
Frukten og To små Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jenter dette anbefales fra uke 37!ikke før
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 hmmm..kan dette sette i gang fødselen da?? Jeg er i uke 36 og håpet på å gjøre en innsats for å slippe å gå overtid... Kan vel ikke gjøre noe som setter den i gang før kroppen er klar allikevel? (har vært mye snakk om det i det siste, blir litt påvirket, men jeg vil ikke sette i gang fødselen akkurat...)
LiKr Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Føyer på noen ting jeg har lest/hørt... Hjelpe modning: Sex med mannen Orgasmer (?) Bringebærblad te/ev. bringebærblad kapsler Gå tur (?) Modningsakupunktur Fot/legg/lår massasje Spise sterkt krydret mat Spise kanel Sitte på huk i 5 minutter (eller lengre) Stimulere brystvortene (ikke så lenge av gangen, man skal visst stoppe når man får kynnere - står noen plass at jordmor bør observere dette) Gå i trapper Kjøre i homper
Månestrålen :-) Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Leste i ukeblad hos legen i dag, at det var forsket på om sex kunne bidra til å sette i gang fødselen og konklusjonen var at det ikke hjalp.
annie-77 Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Det var så populært med "modningspizza" sist jeg var gravid, tror det var masse hvitløk i den. Noen som husker den?
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Jeg har hørt at man kan starte modning av livmor fra uke 35... Jeg skal starte i uke 35 med akupunktur og fotsoneterapi.. Skal også spise bringebærblad kapsler.. ;o) Vil ikke gå no på overtid!!!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Det står en oppskrift på "fødepizza" inne på bim her, på "kjerringråd"-siden. Halloi osv. som fødte for noen dager siden hadde visst spist denne samme dag som hun fikk rier, så tenkte å prøve den selv hvis det ikke skjer noe i morgen eller overmorgen :-)
Frukten og To små Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 fødepizza!? ler. hehe!! Vel, disse modningsrådene er jo kun for å "forebygge" å gå på overtid og skal gi en lettere fødsel, så det jo ikke noe poeng i å ta de lang tid i forveien. akupunktur skal visstnok være veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #15 Skrevet 22. november 2007 Sterk mat Kanel Til opplysning , så er det ikke selve sex`en som gjør susen for evt modning, men Sæden! Det er et stoff i sæd`n som smører livmoren på et eller annet vis. Så ikke la dere lure av selve sexakten ;-) Orgasme kan jo selvsagt være bra da... Sæd & orgasme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå