Gå til innhold

mammaklær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen ass, syntes ikke jeg så gravid ut før jeg kjøpte mammaklær. men nå så ser jeg nesten høygravid ut. Og jeg er 18+2. Kan liksom magen ha ploppa ut? eller? Dessuten så er magen litt hard langt oppe, samt rundt navlen. Har lest at livmoren skal være rundt navlen nå.

Ja, jeg er førstegangs. Svar dere som har noe nyttig å komme med, la være dere som ikke har noe særiøst å si ;)

Mvh ei som velger å være anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også hadde stor mage på den tiden, og var så stolt at du aner ikke....! Det virker som om du synes det er en negativ ting? Eller misforstår jeg nå? Nyt den flotte magen din, og vis den frem! :-)

Skrevet

nei for all del, ikke så negativt som det høres ut som!!! :D ble bare så forfjamsa da jeg så SÅ gravid ut når jeg fikk på meg mammabukse og skjorte og sånt. og da tenker jeg som så at hvordan kommer jeg til å se ut som høygravid da? hehe..

Er kos med mage, intet negativt. :) Var magen din veldig hard langt oppe og?

Skrevet

Ok, ja begynte nesten å lure :-) Ja, magen min var også hard på toppen :-) På skjemaet ligger jeg litt over det grønne feltet, så er bra stor. Det gikk litt saktere fra 18 uker og opp til ca 22 uker, men nå siste 2 ukene synes jeg at jeg har vokst mye igjen :-) Vi kommer til å få store og runde mager, og du kommer til å nyte det :-)

Hilsen ei som venter nr 3

Skrevet

Okei. Betryggende å høre :) Er sjeldent jeg lurer på ting, men sannelig ble jeg litt usikker når jeg kjente på magen at den var hard lengre oppe liksom.. :)

Hehe, jeg har vel en tendens til å uttrykke meg litt rart, slik at folk misoppfatter ting jeg sier osv. Men som oftest går det heldigvis bra :)

var du slik de forrige graviditetene og?

Skrevet

Ja, var det. Du skulle ha sett meg i graviditet nr 2! Fikk en helt enorm mage! Hi-hi! Ble litt strekkmerker her og der, men det er jo slikt en må regne med :-) Når en har fått barn er det slikt som man ikke bryr seg med lenger. At magen er kvapsete og nesten som ei brøddeig blir sånt som en gir katten i! Barnet betyr alt, og overskygger alle negative følelser om kroppen! :-)

Skrevet

hehe ookei ;) det ligger vel noe i det du sier ja, har hørt flere som sier det :) Gruegleder meg til å se utviklingen her. Huff og huff :P

Skrevet

mange som ser gravid ut når de får på seg mammaklær uansett om de ikkje har komt lenger en til uke 4... dette er på grunn av at (dersom du har litt mage fra før vertfall) stoffet på buksa ( det som går over magen ) former magen så den blir rund og fin :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...