Gå til innhold

ett dilemma, noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hvem vi skal feire jul sammen med. enten hos mine foreldre, samboers mamma med familie eller pappan med dame + ungen hennes som er 1 år eldre en min datter. i fjor var vi både hos mine foreldre og mamman til sambo. sambo vil ha en rolig jul med ikke mye kjas og mas. hos hans mamma kommer det en del unger så det sier seg jo selv at det blir en del mas. for min del spiller det egentlig ikke noen rolle hvor jeg er.Hos mine foreldre blir det rolig med ingen barn untatt min datter.Tenkte kanskje at det vil være korslig for min datter og være hos pappan til sambo, siden der er jo ett barn , nesten på hennes alder, og de leker fint sammen. hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det går for det samme for deg, synes jeg det virker som en god idé å ta det hos sambos far. Da blir det rolig samtidig med at datteren din får noen å leke og dele spenningen med.

Skrevet

ja, lurer litt på det.. og så har aldri datteren min feiret jul med han heller, så egentlig er det hans tur i år

Skrevet

Samma for meg hvor dere skal..;P For vi skal ikke være hos bestemor alikevel..;P

Skrevet

skal dere ikke?? hvor skal dere da??

hm, kanskje det ikke blir så mange hos ho alikevel da..

tror heller ikke ungene til R... skal være der heller. tror de skal være hos mora

Skrevet

Åhja.. Nei, det vet jeg ikke.. Men tror hvertfall alle søskna mine skal dit da.. Vi skal være hos T og A Og lille T-A=) HIhi..

Men kan ikke du bytte ut sovevogna i bhg da? Så vi kan låne den..:P Så kan dere helle låne den vogna vi har i bhg til karsten som sove vogn så lenge. For den er umulig å trille omtrent.. hvertfall på snø!

Skrevet

hehe, skjønner..

hvem har dere til karsten i barnehagen da..

ja det går sikkert greit det, så lenge bella får plass i den vogna til karsten

Skrevet

Har bilde av den.. Den er ganske lang i setet.. Logg deg på msn da.. Så kan jeg sende deg bilde..

Skrevet

har ikke msn nå.. har ikke lastet det ned, får ikke lov av andreas, siden jeg kan legge igjen virus skjønner du... han må gjøre det

Skrevet

Åh.. Han er så prippen altså..;P Men skjønner.. er jo ikke greit med virus..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...