Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Tips til å få bort hard mage på seks. mnd baby. Hun har så sinnsykt vondt når hun besjer, hyler og er helt lille i ansiktet. Og det som kommer ut er steinhardt og kjempe stort. Har vært sann i to dager nå, har akkurat beg. med måltid nr. to med fast føde per dag. Så det har nok med det å gjøre. Hun får malt i grøten. Og pappaen er på butikken nå for å kjøpe svisker. Noen flere råd? Hvilken type mat gjør at deres små får hard mage? Ja, og så blør hun fra endetarmen, altså pga. av det er så alt for stort og hardt det som kommer ut. Noen tips til hva jeg kan smøre på. Sink salve er kanskje ikke så effektivt i sann samenheng. Har Brudelaine krem som jeg selv har brukt til å smøre på sår på brystvortene mine. Kan jeg bruke denne? *finne pakkningsvedleg* Huff, stakar liten, får så vondt av henne!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Gi sviskene et forsøk (enten sviskesaft eller sviskemos), det skal hjelpe bra! Prøv å gi henne vann i tillegg, det er i hvertfall viktig når vi voksne har treg mage.
nickoline og supermann Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 svisker, sviskesaft, eller maltekstrakt. det prøvde vi. funka som f. det. står i hylla med helsekost. bland det i melka eller grøten.
RundLurt? Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 maltekstrakt fåes på matbutikken, ha litt i mm/mme og inotyolsalve, fåes på apotek.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Ja, malt har hun fått i grøten fra dag en. Og når skal hun få svisker også
Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Spataplasj- ehm, veldig usakelig, men fikk en følelse... hva heter du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå