Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hehe... Fysj og æsj. DEN loffen oppi der nå! Det ligger litt på bunnen og hindrer vannet i å renne ut. Hva ville dere gjort? Fisket den ut og kastet den i do, eller bare spylt på den helt til den løste seg opp og forsvant i avløpet i dusjen? ~GRØSS~
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Altså, det ligger litt på bunnen i tillegg til den digre loffen som flyter på vannet. Frys...!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Når uhellet er ute fisker vi den opp og kaster den i do..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ok. Med hva, om jeg tør spørre?? )
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 hva med å ta en brødpose eller to som hanske på handa???Gjør det om jeg mister noe i doet f.eks...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Hehe.. Jeg kom på at jeg hadde engangshansker liggende, så jeg tok dem på og fikk slengt loffen i do. Resten måtte skylles ned i dusjen. Ææhh...
Nr-3-i-Magen Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Er det så ekkelt da? Det hadde jeg tatt med den største ro. Vi har jo vaska bæsjeromper i over et år nå... Også er det jo bare å vaske balja etterpå.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg lo godt da. Bæsjebleier er ikke ekkelt, men det blir liksom litt annerledes når det ligger en halvt oppløst kabel i vannet med små biter rundt. *sheeeesh* HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå