kristin67 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har hatt et stor problem, og har prøvd alt som finnes på butikken av middler som skal fjerne flekker effektivt, men dise midlene har ikke klart å ta fargestoffene som er i middagsglassene til små barn. Dersom du har det samme problemet som jeg har hatt, kan du kontakte meg på mail [email protected]
vanillaface Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Eh...kan du ikke bare legge ut løsningen her a??
Mamsen&2Gull Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Eh ja, det sier jeg å.. Eller er det superhemmelig?
kristin67 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Det er ikke hemmelig, men du får ikke kjøpt det på butikken, produktet heter amway. Du sprayer på flekken eller området hvor det er sølt, venter 1 minutt vasker tøyet i maskin og alt er borte, du trenger ikke gni kun spraye på. Produktet tar også bort tyggegummi. Har kjøpt noen flasker av en venninde fordi du må være medlem for å handle produkter her. Dersom noen av dere bor i nærheten av Lier kan dere få kjøpt en flaske av meg og teste ut produktet selv.
Fruen i huset Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Så flott! Hva koster en flaske da? Jeg kjører forbi Lier på vei til jobb
kristin67 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Hei en flaske koster kr 100. Dersom du sender meg en mail sender jeg deg adressen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå