Alvilde<3 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har en del arr etter kviser. Hvordan kan jeg bli kvitt det? Må det noe kosmetisk til kanskje? De er så vanvittig stygge : (
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei. Jeg tror kanskje laser er det eneste.. Eller sliping.. sånn hod hudpleier. Men det kommer an på dybden på de da... Skjønner at det er sjenerende.. Kjipt.
Alvilde<3 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ok. Du aner ikke sånn ca pris på sliping og laser? Ser det er noe som heter omnilux behandling. Noen som har erfaring med det?
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Nei, jeg har ingen anelse. Men jeg vil kanskje tro at laser er mest effektivt da. Sliping må man evnt gjøre flere ganger og regelmessig. Jeg tror de tilbyr det på steder hvor man kan få kosmetisk kirurgi. Uten at jeg vet for mye om det altså. Men jeg har i hvertfall ikke særlig tro på kremer når det gjelder arr... Er du plaget med kviser, eller bare arr etter de? Jeg har en tendens til å få litt kviser innimellom, de lager ikke arr og er ikke store, men de er sjenerende nok. Et tips til ansiktsrens er MD Formulation, it`s a lifesaver:)
Alvilde<3 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Har slitt litt med kviser også nå i svangerskapet. En ting en kviser, men disse er som store blemmer under huden, men som vises. Jeg sverger til MD, det er et fantastisk merke!!! : ) Har både serum, rens og peeling. Bare på 2 uker nå så har det halvert seg og vel så det. Det skal hjelpe litt på arr også, men jeg tror heller ikke det er det som er mest effektivt på arr. Takk for svar : )
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Bare hyggelig det. Ja, MD er fantastisk. Hurra for dyr ansiktspleie:)
power puff Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg vet at du kan ta en type syrebehandlig for og slipe ned huden og bli kvitt arrene.Vet ikke hvor mye det koster, men ta kontakt med en hudpleie klinikk.
snene Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 http://www.mdformulations.com/jump.jsp?itemID=72&itemType=PRODUCT&path=1%2C2%2C8%2C39&KickerID=18&KICKER Denne masken er kjempegod, fjerner sakte men sikkert alle arr og pigmentflekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå