Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg hater deg ditt jævla hespetre! Du er et TROLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 jeg liker ikke deg noe bedre heller:P
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 ojojo.... her var mye aggresjon gitt=)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 også kom du visst borti anonym knappen....
Smånetta 14.mai Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Er det svigermor som er slem mot deg, kanskje?
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Ojoj, noen som har stått opp med feil ben i dag...
snart mor til 3 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 kan skjønne hva du mener..hun skulle bare tatt den spisse nesa si å stappet den laaangt inni bakenden til han som lukter så fælt på rema før hun baklengs kan kastes langt ned til afrika!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå