Nit@™ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Takk for alle klemmer og tanker. Det funka som varm kniv i smør ;o) Er litt mørbanka, og føler meg som et bildekk (full av luft ) men alt gikk veldig bra. Kom noen tårer på operasjonsstua, men de var veldig flinke og tok godt var på meg. Fikk litt beroligende da. De har mye morsomt dop der ;o) Bortsett fra at jeg lurer på om kirurgen hadde vært på fylla i går kveld (ironi) Ble kallet inn på kontoret hans før jeg skulle dra. Det første han sier var "det oppsto litt komplikasjoner...." Oida... tenkte jeg... Han hadde "bomma" litt, og stukket hull på livmorhalsen og inn i bukhulen, det var første bom.. Så hadde han skulle ta ut biter av livmorveggen, og hadde skåret av flere biter enn han hadde klart å få med ut, så de er liksom der inne! Hadde fått antibiotika IV pga større infeksjonsfare. Minuset er jo at jeg ikke tåler pencilin akkurat når jeg hadde trengt det. Fått beskjed om å måle tempen morgen og ettermiddag i 4 dager, og om jeg føler meg febersyk, ved første tegn på feber må jeg nedover igjen. Men det skal IKKE skje (krysser fingra). Synes nesten litt synd på han når han sa det jeg da. Han virket oppriktig lei seg stakkars. Men men, jeg får bare ta det med ro, og satse på at kroppen fikser dette selv, det går jo som regel bra! Mange klemmer!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Han hadde seg sikkert en fyllekule i går hehe... neida... Så bra at det gikk fint da og at du er hjemme igjen ) Mange klemmer sendes til deg:) PS. I morra får du mld av meg:)))) hihihi Koooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Nit@™ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Er du våken nå mayaya? Sover du aldri da jente ;o) Ble ikke burger på tur opp. Men jeg og mannen spanderer på oss burger etter de to minste er i seng. Gleder meg ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hehe, hvoror var du borte i utg.punktet?? Har ikke vært her så mye i det siste.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Godt å høre alt alt gikk bra idag=) Krysser fingrene for at du slipper noe infeksjon! Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Nå føler jeg meg ikke helt oppdatert her, men skjønner at du har vært under kniven - igjen... Håper du slipper flere sykehussenger på ei stund nå - det har da vel vært nok. Er ikke her så ofte (og lenge om gangen) som tidvis før... Skulle gjerne ha truffet deg, jeg Nit@.... Tar du deg en Hedmarks-tur? :-) God bedring, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå