14april spire ;0) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nå har to anonyme spådd meg og stratosen og mamalari, to gar sagt jente og to gutt og Wicca pendla mellom gutt og jente...!? He he... så har ikke blitt helt klok, men er så utrolig nysgjerrig på den lille... Kan du se hva det er?! Jeg er født 03.03.81 og samboer 11.11.82 og har termin 14 april. Har to gutter på 4 og snart seks år fra ett tidligere forhold.... Håper du vil svare
14april spire ;0) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2007 Om noen andre kan se hva nurket vårt er så er det bare gøy om dere vil svare altså... he he.... takker for alle svar jeg
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hei du. Får opp ei jente på deg jeg.
14april spire ;0) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Blir spennende det her samboer ville ikke vite på ultralyd så da må vi jo bare vente se, selv om jeg dør av nysgjerrighet, he he Mange takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå