Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg jobber på st Olavs i trondheim , å her er det slik at lønna blir forskuddsbetalt. dvs lønna for november kommer den 12 , så fra 12 nov og til 30 nov , er betalt ut på forskudd. Noen som da vet åssn det blir i desember? Jeg går ut i permisjon den 18 desember , og har kontrakt frem til da. Får jeg da lønn for 18 dager? eller er det noe penger jeg får pga forskuddsbetaling? Permisjonspengene får jeg fra den 18 , det vet jeg. Men når i desember de blir utbetalt vet jeg ikke. Tror det er den 25 des...
Håpefull mamma Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 jobber på st olavs på orkanger, men kan ikke si så mye her. er ikke helt sikker selv..kanskje noen andre vet?
trinw Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg vet sannelig ikke, men har ett råd: damene på det sentrale lønningkontoret har vært veldig snille og hyggelige når jeg har ringt for å sjekke slike ting, og de har vært borti det meste! Ellers så kan NAV sikkert svare på når permisjonspengene blir betalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå