Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul for to uker siden og har lurt på noe i forbindelse med dette. Leste her inne at en av sjekkene var av urinveiene, noe som var i orden. Men ut i fra at hun kunne se at de var i orden, skulle hun ikke da kunne si om det er jente eller gutt?

vet at de ikke er forpliktet til å si dette, men hun "påstod" at hun ikke kunne se det?litt rart synes jeg..noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. kanskje babyen din lå slik til at hun rett og slett ikke kunne se?? Ei venninne av meg hadde en liten luring som skikkelig gjemte seg, slik at jordmor kunne ikke se kjønnet, da vil de ikke si eller anta noe.. Til oss så vi hele herligheta vi, men han lå skikkelig bra til da..

Skrevet

men hvordan kunne hun sjekke urinveiene hvis ikke hele "utstyret" ble sjekket. er jo en viss forskjell mellom jente og gutt..:)

Skrevet

Når de sjekker urinveiene sjekker de nyrene og da er det helt uvesentlig om det er gutt eller jente. Det de ser etter er om nyrene fungerer som de skal. Og nyrene ligger jo godt opp i magen.

Skrevet

På min UL sjekket de om blæra vokste i løpet av timen for å se om nyrene og urinveiene fungerte som det skulle. Så lenge blæra blir tømt fungerer urinveien, uavhengig av kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...