Et lite barn i magen :) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hva skal dere bruke? Er begge like gode?
MegOgSkjønningen Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ville nok valgt silikon jeg Latex kan føre til allergier så like greit å holde seg unna.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 prøvde først med silikon, flat smokk,men ungen nektet plent å ta den, prøvde også silikon med forskjellige fasonger,men fremdeles ble den spyttet ut.nå går det i runde latex smokker,som forøverig er vanskelige å få tak i. prøv deg frem du også, lykke til
tudeluuu Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 latex er mer slitesterkt mot tenner og biting, mens silikon holder seg fin lenger, og blir ikke slitt like fort bare pga suging. Har selv kun brukt latex til gutten min, og han har vært fornøyd med det! Det er mange unger som ikke vil ha en av delene, så det er bare smak og behag =)
Prinsessemamma:-) Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Min erfaring er at noen barn liker silikon og noen liker latex, så det er bare å prøve seg fram og la ungen få bestemme :-) Min ville først bare ha silikon - men etter noen mnd. var begge deler greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå