vamp1980 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 og er 21+1 i dag.. var inne på sykehuset i går og fikk tatt ekg og datortomografi av lungene. plages fryktelig med hjertebank og blir anpusten så fort jeg rörer på meg. var inne på kontroll til jordmor i dag og da syns hun jeg skulle ha hel sjukmelding.. så nå sitter jeg her da men hva skal man bruke tiden på? i tillegg til dette har jeg hatt masse kynnere og var delvis sjukmeldt pga det og vondt i ryggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå