Gå til innhold

når man gir bort en pakkekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

............så kun man da hengt på pakkene også..........jeg gjør det ikke. Hadde faktisk tenkt å la være helt til han forstår at andre har det.......... og det er lenge til........

og ellers er jeg lei av alle den stygge julepynten svigermor sender hvert år..........klarer ikke å sende julgave til sønn og barnebarn så de har den til jul engang......... og når de kommer så er det f......meg kjip julepynt.......

Ja da. Jeg er utaknemlig........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt upraktisk om alle gavene henger på og surrer seg i hverandre da? Jeg synes det er heltvanlig å ikke henge de på først jeg...

Omtenksomt at hun lager til barnebarnet da :-)

Skrevet

fikk kalenderen - ingen gaver........jo det var en hyggelig tanke, men vi skal ikke ha noen pakkekalender. synes det hele er idioti........ men neste år blir det aktivitetskalender. den har jeg sydd selv.

Skrevet

veldig rotetet skrevet, hæ?

her er noen mellomrom - bruk dem!

synes du er litt utakknemlig eg..

min bestemor driver å sende masse greier til søstra min, og ungan hennes, og lillesøstra vårs.

men meg har ho ikek engang gratulert med å få en sønn, å det er ett år siden...

herregud du er utakknemlig...

Skrevet

Å sånn. Men siden du ikke vil ha kelender i år uansett, så har du jo den da. Hun mente nok bare godt med det!

Jeg fikk tilsendt en kalender av tanta mi når jeg var lita, uten pakker. Den henger jeg opp enda jeg. Uten pakker :P

Skrevet

Hmmmmmmmmm????? Har du fått en pakkekalender svigermora di har laget selv..????? Sånn brodert sak..????

Skrevet

sa jo jeg var utaknemlig.....;) kan jo legge til at jeg hater henne. Og at jeg hater gavene hennes som man alltid skal sette så stor pris på. Sambo hater de også. og ikke minst brevene som følger med!

Skrevet

nei den er kjøpt.

jeg driver å broderer en selv. men den er til aktiviteter........

Skrevet

*fnis* At du ikke er bestevenner med henne, skjønte vi vel fra det første innlegget :-)

Har du ikke hund eller katt da? Lage kalender med kattegodis til den? :-p

Skrevet

Jeg og blir irritert på folk som kommer med gaver som gir meg jobb eller utgifter. Da kan dem i det minste spørre om det er noe vi ønsker oss. Svigermor kom med en forbanna fuglemater sist de var her. Jeg er bare redd for at det tiltrekker seg rotter jeg, og vil slett ikke ha det.

Ja, jeg er også utakknemlig!

Skrevet

hehehehe

fuglemater har jeg også fått - mens jeg bodde i blokk!! (ikke av svigers da)

jaaa - for jeg vil ha balkongen full av fuglebæsj! Not!

Skrevet

skal legg inn et bilde på siden min om litt.........dette vil hun vi skal henge på veggen til jul.

grusomt.

hater den billige julepynten...........hater den virkelig.

men kalendren var faktisk fin altså. men vi trenger den ikke. vi får alltid masse greier vi ikke trenger og som blir liggende på loftet.

sist år sendte hun et jævla teppe som vi måtte hente i tollen. hun sa hva det var, og jeg tenkte at det jævla grønne persiske teppet gidder jeg ikke å kjøre til oslo gjennom bomring etc for å hente. tenkte at dette lar jeg gå i retur.

men en dag kom det på trappa.........det ligger på loftet det også. ... men burde jo bare gi det bort

Skrevet

hehehehe, livet er ikke enkelt! Men høres jo ut som hun bor et stykke unna da, det er kanskje like greit?

Skrevet

jupp i danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...