Gå til innhold

Drueklase!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg plages med en utvendig hemoride! og den "henger" ut av åpningen... Den er på størrelse med tuppen av lillefingeren. Dvs kjennes & sees veldig godt. Men den er ikke vond i det hele tatt da...

Hva gjør jeg med denne?

Hjelper det med vanlig salve eller?

andre som har dette?

Skikelig tunr off.. Pga denne har jeg aldri analsex med kjæresten min.

Flaut asså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem. What to do? Håper noen har super-tips angående dette. Ikke særlig stilig...

Skrevet

Prøv og dytt den inn igjen og gjør knipe øvelser!

Vis det er en stor plage kan det være den må oppereres vekk.

Det er vis også noe salve greier du kan kjøpe på apoteket....

Skrevet

Sleit med det siste svangerskap var livredd de skulle sprekke under fødsel, men de var helt borte idet barnet var født. Rart for de var store. det var kjipt når de var der, ble veldig tent på anal sex, men følte meg veldig usexy og flau, så gikk glipp av litt der

Skrevet

Stumpen opp i været!(Dvs stå på alle fire med rompen opp) Fyll f.eks et bind med is og ligg med dette i ca 20 minutter. Om den ikke har tømt seg da, trykker du den inn med en ren finger!

Obs: Ikke is direkte på! Ha beslag i form av bind, klut eller annet mellom!

Lykke til!

Skrevet

Jeg prøvde det med is og sånt, men hjalp ingen ting. Lå der med rompa i været og et bind fylt med is, men hjalp ikke meg noe.. Har en som jeg har slitt med gjennom hele svangerskapet, får den ikke vekk. Noen dager er den stor, andre dager liten... hmm.. får se hva som skjer etter fødselen. må vel bare leve med den til da regner jeg med, siden ikke noe annet har hjulpet. er heldigvis ikke vondt..

Skrevet

Har du prøvd å dytte den inn? Det funker for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...