MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Skal kjøpe gave til familie der oppe, bor selv på Østlandet. Tenkte på å kjøpe gavekort, da de har "alt", og gavekort er jo også lett å sende i posten:) Men hvilke butikker/kjeder har dere der oppe?? Noen ideer?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Alta er jo selv om det ligger i nord en del av Norge da... Så mulighet for at de har et butikksenter der oppe som du kan kjøpe gavekort på som i de fleste andre byer i Norge er vel stor!? har du sjekka gule sider? Tror gulesider også har hørt om Alta, kanskje kjøpesentert har hjemmeside og. regner med internettkabelen har kommet opp dit og:) Ikke meningen å være spydig, hihi, men synest det var et litt komisk innlegg!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Haha, ja det ble kanskje litt klønete sagt;) Men jeg vet at jeg klundret litt forrige gang jeg skulle finne på noe lurt, og fant ikke helt ut på nettet.. Så da tenkte jeg det var lettere å spørre her, så slipper jeg å irritere meg over at jeg ikke finner det jeg leter etter denne gangen;) Hva slags utvalg er det man kan kjøpe gavekort på? Bohus, feks? Senter i Thon-kjeden??
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Gå på gulesider.no skriv kjøpesenter alta i søkefeltet og søk. Da kommer det opp kjøpesenter i Alta, så kan du gå til hjemmesiden eller ringe dem. Om kjøpesenteret er en del av en kjede, som er rimelig sannsynlig, kan du gå på samme kjøpesenter i nærheten, og kjøpe gavkort der! Lykke til!
jiha Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Heisann=) Vi har: g-sport, intersport, lenev, b-young, black design, eurosko, jack and jones, wistex, ringo, brio, skoringen, top shop, veromoda, cubus, lindex, kappahl, bohus, møbelringen, jernia, kid, nille, dressmann.. d var alle jeg kom på i farta som er kjeder;) men det er "private senter" så du får nokk ikke kjøpt noe på hele senteret andre plasser i landet. Til neste år får vi derimot Amfi, da blir d kanskje litt lettere;)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Nei, dere er allerde AMFI, bare se på amfi sine hjemmesider!
jiha Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 hmm, d viste jeg ikke.. d sto dette: Alta Storsenter eies av Amfi og er derfor å regne som medlem i Amfifamilien, om senteret ikke markedsføres som et Amfisenter. så d spørs om man får brukt amfi gavekort der..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Men det er jo bare for MajjaMedLilleLeah å ringe dem å høre, så finner hun ut av det!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2007 Se der ja, Bohus!! Da er jo gaven grei da:) Takk for det Drømmer, akkurat det jeg var ute etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå