malise Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har ikm om to dager, dvs. fredag. Mensen har vært meget nøyaktg de siste 5 månedene. Har følt meg gravid denne perioden og ventet spent på fredag. Igår kveld hadde jeg stikninger nederst på høyre side av magen. Inatt våknet jeg halv fire. Kvalm og vondt i hodet. Det gikk over til i morges. Har følt meg ok idag, men nå kom det jammen en mørkerød blødning. Ligner ikke på mensen. Mørkere enn vanlig blod. Er så bekymret for at det kan være sa. Har hørt at 50 % av alle svangerskap ender med sa og at det gjerne ligner på vanlig mens. Vær så snill, jenter. Si meg hva dere tror! Hvis det er sa, ville det ikke da være friskt blod? Klamrer meg til håpet om at det er en liten blødning og at jeg kan være gravid. Tror nesten jeg må ta en test for å se om jeg er/evt. har vært gravid. Blir veldig takknemlig for svar!
Babyønske �� Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ikke godt å si hva det kan være. Men man kan vel ikke si det er SA så lenge man ikke har fått bekrefta graviditet, f eks med positiv test. Jeg hadde en tidlig SA tidligere i høst. Jeg hadde spotting flere dager før IKM, noe jeg egentlig hadde hatt månedene før også, uten å være gravid. Dagen etter IKM fikk jeg svakt positivt test, testa ikke før, så vet ikke hvor tidlig den egentlig ville vært positiv. Fikk også svakt positiv dagen etter. 4 dager over IKM fikk jeg smerter og begynte å blø, for meg var det akkurat som mensen, bortsett fra at smertene ikke var like sterke. Så du må nesten bare vente å se om blødningen gir seg eller tar seg opp, evt kan du ta en test, er den negativ spørs det nok om det ikke er mensen som kommer tidligere enn ventet Har dessverre ikke noe bedre svar til deg. Lykke til hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå