Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hvor ofte ammer dere deres lille troll? Min ammes en gang i timen omtrent så jeg lurer på om dette er vanlig? H_n er 3 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det syns jeg hørtes mye ut...har h*n økedøgn kanskje eller er det alltid sånn? Her ammer jeg ca 4 ganger på dagtid og annehver time om natten....syns det er drøyt ofte om nettene, jeg da...(
solstrålami Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Synes også dette hørtes veldig ofte ut. Ammer ca. hver 3-4 time på dagtid. Om natten varierer det mellom 3-7 timer mellom ammingen. Har du vært på 3 mndr ktr på helsestasjonen? Kanskje greit å snakke med helsesøster der for gode råd. Tenker bare at kanskje det blir lite fet melk på ungen din hvis h-n spiser så ofte....? Men det vet jeg ikke altså, bare en tanke.
Mammapudding Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ammer ca 5 gang på dagen og ca 5 gang på natta..Leah er 3,5 mnd.
fox`y Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 ammer stort sett vær 3 time... han er 4 mnd..
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Det går 1,5-2 timer imellom på dagtid. På natta får han mat når han legger seg, litt påfyll etter en time eller 2, så sover han til rundt 7 uten mat.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 På dagtid føler jeg at jeg ammer hele tida...hun bruker så lang tid ved puppen, og skal ha mat hver 2. time. Men om natta derimot bruker hun kort tid, og hun har ett interval på 5 timer og resten 3 timer.
Yrha Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Jeg ammet annenhver time de første 3 månedene. Men nå (han er 4 1/2 måned) går det 3-4 timer imellom. Så husk at det ikke varer evig, denne hyppige amminga!! Såfremt babyen din legger på seg og virker fornøyd, da. Også har det jo litt å si om baby sover på natta!? Eller ammer du like ofte om natta også? Alle sammen sa til meg at han bare lå og kosa seg og brukte meg som smokk, men jeg visste jo at han bare var sulten Og på natta sover han 7-8 timer i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå