Ceccan** Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 noen som vet sånn cirka hva man tjener ved å jobbe i barnehage...? vurderer det egentlig...
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ufaglært eller? Det er veldig avhengig av hvilken barnehage du jobber i, i offentlige barnehager så tror jeg lønnen begynner på rundt 210 000. Er også avhengig av ansiennitet..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Kommer litt an på om du har noe ansennitet eller ikke! ; Har du ikke ansennitet, så starter man på ca 207-210.000, så øker det oppover! "Topplønna" tror jeg ligger på ca 260.000!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 jeg jobber i barnehage, som pedagog men vet at assistenter (ohg vi også for den del) tjener lite. Jeg er i privat bhg og der er startlønnen for assistenter uten erfaring 209000,etter 20 år så er du på 264000! ikke noe å skryte av akkurat! tar du fagarbeider/barnepleier blir det litt mer
To prinsesser Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 hei jeg jobber som fagarbeider i bhg 50% og visst jg hadde jobbet 100% så hadde årslønna mi ligget på ca 233.000. har ik mye ansinitet. Har ca 10.000 før skatt i 50% stilling..
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg har 283 000,- i året ved full stilling med 10års ansinitet!
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Jeg har 220 000,- med 4 års ansenitet. 80% stilling 13 500,- utbet pr mnd
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg er ufaglært assistent og har jobbet i 2 år nå. Min årslønn er 271 000 så det er ikke så dårlig over hele linja ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå